Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt over middels vonde tak i magen i hele dag. Er ordentlig ubehagelig, men ikke så vondt at jeg ikke greier å snakke gjennom dem. De var regelmessige i morges med ca 10 min i mellom, men nå har jeg bare hatt dem sporadisk gjennom hele dagen. Og i stad var jeg på do og fant slimproppen i trusa. Ringte føden, men de sa bare jeg skulle vente på evt regelmessige rier... Så nå håper jeg virkelig det er noe på gang her... 10 dag over termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå.. får håpe for din del at d er fødsel på gang nå. ønsker deg lykke til :)

Skrevet

En skulle jo tro at en fødsel er i gang.Men det kan jo drøye ut.Du får bare smøre deg med toldmodighet.Hvis vannet går, eller riene kommer oftere, får du bare ringe eller reise inn til føden. :) lykke til.

Skrevet

Kjære deg, krysser fingrene for at det ER fødsel på gang for deg! Du må jo være ordentlig lei!

Lykke til!

Skrevet

Høres nå absolutt ut som en fødsel som er igang. Håper det ikke drøyer for lenge. Lykke til og hold oss oppdatert vær så snill!

Skrevet

Takk, det skal jeg gjøre. De her takene i magen blir ihvertfall litt mer vonde for hver gang kjenner jeg. Har innstilt meg på at jeg ikke føder før om ennå 1-2 døgn. Vil heller det enn å bli skuffa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...