Gå til innhold

Da har jeg satt mannen i arbeid


Gjest

Anbefalte innlegg

Han monterer nå en ny stor veggseksjon vi kjøpte i går. Jeg hjalp han, men bare ødela og rota det til, så da ble han sinna og sendte meg bort..hehe...Er nok ikke så veldig flink til å montere, jeg..Spent på å se hvor langt han kommer før han går lei...?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sikker på at du rota det til med vilje... For da slapp du å hjelpe til!!! ;o)

Så synd for deg at du slapp å hjelpe til, da! Da kan du jo sitte her og dibbe litt sammen med oss! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...samme som når han søler masse når han vasker opp eller vasker en rød sokk med hvitt tøy..Har en STOR mistanke om at han gjør det med vilje gitt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var med å skulle sette opp nytt garderobeskap på soverommet vårt, det ble litt feil og mye slit. Hmm atter en gang har vi kjøpt skap som går opp i taket, lille meg lærer visst aldri. Kjøkkentrappen kommer visst til å gå i skytteltrafikk mellom soverommet og kjøkkenet:-)

 

Sambo ble veldig irritert på meg som ikke skjønte noen ting, nå har han gitt opp og venter på at noen andre kan komme på besøk for å hjelpe han.

 

Det er nok best jeg holder meg til dibbing, for da er jeg i det minste ikke med på å nesten ødelegge et skap til 3 000:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lov til å skru litt likevel, for det tok så innmari lang tid alene. Halv to i natt ble vi ferdige med å skru den opp og rydde, ganske trøtte i dag morges. Men, det ble veldig fint da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin seksjon!

Ja, monteringer kan være en utfordring for ekteskapet (evt samboerskapet)... Han blir litt hissig, mannen her også, om jeg ikke skjønner akkurat hvilken vei "bortover dit" er, eller "litt mer" - hva er nå det, og hvilken vei skal plankebiten flyttes da?? Nei, da gjelder det å ha diplomatens ånd, og spørre en gang for mye enn for lite, og i et lett og glad toneleie;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med kvinnelist ja:-)

Her i huset er det jeg som pleier å skru opp ting, så lenge det ikke er alt for tungt:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...