PlinkiPlonk Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Nå er jeg i min 35 sv.uke, står det her på bim, og 43 dager til terminen. Jeg fatter ikke att jeg skal bli enda større, er jo 6 uker igjen!! Å så tungt det er nå... Kan umulig bli verre... Mannen min sa idag, mor, det ser ut som du skal kalve!!
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Stakkar,kjenner til den følelsen ja. Men utrolig nok så blir vi større jo lenger vi går. Synes det er helt utrolig at jeg kan ha blitt så stor uten å fysisk sprekke! Jeg er 1 dag over termin nå og føler meg enorm!! Men for å trøste deg litt,så er det jo ikke sikkert at magen vokser masse nå på slutten. Kan gå litt i rykk og napp akuratt det der. Kanskje du har bråvokst masse nå på en jort stund også stabiliserer det seg litt:) Lykke til de siste ukene da:)
PlinkiPlonk Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2007 Hehe, takk for det:) gikk 16 dager over sist, trodde og jeg skulle sprekke da...får håpe du slipper å gå så lenge, og att fødselen starter snart!! Forferdelig å gå over tiden, uansett om det er dag eller lenger. Man er jo klar som ett egg, lenge før:)
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Å kjære vene,16 dager høres jo helt umenneskelig ut! At du holdt ut å vente så lenge!Men man har jo ikke noe annet valg akuratt:) Jeg har vært klar som ett egg veldig veldig lenge føler jeg..Bare synd at babyen min ikke er like klar tydligvis:( Blir gal av å kjenne etter tegn om noe er på gang hele tiden også jeg da. Håper du slipper å gå like lenge over denne gangen da:) Og takk for det forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå