Gå til innhold

Ugh ugh...er så leeeeei!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Makan til dritt denne prøvingen! Skulle hatt noen synske her til å fortelle meg at dette går bra! Har liksom mistet helt troen på denne prøvingen nå... *sukk*

De siste 2 ukene har jeg hatt et press i magen. Startet med skikkelig stikninger i magen mandagen for to uker siden. Forventet ikm 22.feb... Venter fortsatt.... Absolutt INGEN tegn til at tanta skal komme og testen i dag var så hvit som det er mulig å få den!

Vurderer å booke meg legetime og se om det er mulig å få litt orden på dette... Lei av at det ikke klaffer, lei av masse ubehag mellom el og ikm og lei uregelmessig syklus!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er lei jeg også, selv om vi bare er i 2pp... Ustabile sykluser er iallefall noe herk. Vet jo ikke hvor i løypa vi er i det hele tatt! Hadde IKM fredag (ut i fra lengste syklus), og bare negativt så langt. Så da er kanskje syklusen enda lenger denne gangen? Ikke godt å si. Har hatt litt stikninger og et slags "sug" der nede i dag. Så da er det bare å tippe; er det tr på vei (ligner ikke de vanlige smertene), en forsinka eggløsning (tja, hvem vet), festesmerter (ikke sannsynlig, var syk for ei uke sida), eller et knøtt som forårsaker dette... Er ihvertfall lei av negative tester, så får drøye testing en stund til...

Skrevet

Samme her... det er ikke de vanlige tante-rød symptomene! Pleier ha en del murringer, men dette er ikke murringer engang...bare et press som er der nesten hele tiden.

Skrevet

dritt og møkk.......

men du,jeg har jo heiet på deg hele denne mnd....

kanskje jeg hadde rett hele tiden da!!!?

håper på det!!

Skrevet

Tviler nok på at det har klaffet denne perioden også dessverre. Har bare fått det for meg at jeg ikke har hatt eggløsning...hehe. Merkelige tanker som kommer inn ihodet på en vettu :)

Men hvis det skulle klaffet...hvorfor ikke positiv test da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...