lompalopp Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Nå melder jeg meg for fullt inn, har bare fulgt dere fra sidelinjen de siste 8 ukene og nå tør jeg selv å slippe jubelen løs-jeg er 12 uker på vei!!!Aborterte de to forrige gangene i 8. og i 10. uke. Skal på vår tredje UL i morgen og krysser fingrene for at alt er like bra som magefølelsen tilsier. Super oppfølging på A-hus denne gangen og har faktisk klart å slappe av tross to dårlige opplevelser. Gleder meg masse til tiden fremover med dere jenter!!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 så fint at du endelig tør å juble..velkommen hit da=)
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Jeg skal vedde på at UL i morgen viser akkurat det du vil se!!=)Alle gode ting er tre vettu=)Masse lykke til, og velkommen hit på ordentlig!=)
lompalopp Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2007 Jaa,alle gode ting er tre;) Skal skrive i morgen og fortelle hvordan det gikk.
LaMadre Skrevet 26. februar 2007 #5 Skrevet 26. februar 2007 Så spennende, vi gleder oss til å høre hvordan det gikk!
lompalopp Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2007 Det gikk så fint! Vi så lille bebis som nå er 54mm lang sparke og åpne munnen, bevege hode og ikke minst det lille bankende hjerte-nå klarer vi endelig slippe jubelen løs:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå