Gå til innhold

Fortere mage med 2.mann??

Anbefalte innlegg

er 11 uker nå, og venter min nr.2...

Har allerede begynt å få litt mage ( klarer ikke å trekke inn magen i det hele tatt )

Kan ikke huske jeg fikk så fort mage forige gang? er det fler som har opplevd å få mye tidligere mage 2.gang?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8386534-fortere-mage-med-2mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg fikk ik mage før uke 18 med førstemann, da jeg var 9 mnd på vei så det ut som jeg var 6mnd bare.

Håper på mage litt før denne gang, dessuten var det utrolig tungt å bære med ryggen, magen vokste inn mot ryggen i stede for ut.

er 11uker nå, kan ik si jeg har merket noe til magen enda, men gåt rundt å håper

Annonse

Mit første fekk jeg ikke mage før uke 25.

Nå er jeg uke 11 og 4 dager. Jeg har bare oppblåst mage.og hard av og til.

Fleste av dere er ganske tynne eller slanke ikke sant før dere blei gravid ikke sant?

Vi som er frodig viser ikke magen før uke ca 20 og utover ikke sant?????

Tror absolutt man får fortere mage 2 gang ja. I mitt forrige svangerskap var det ingen som så noe før jeg var rundt 5 mnd. Brukte noen av mine lave bukser helt til slutten. Men nå...,,skikkelig oppblåst. Er nok ikke babyen enda. Husker at sist kom kulen sakte opp fra bekkenet.. Men rart at man liksom blir så sprengt. Vi har ikke sagt det til noen,så jeg holder magen inne så godt det går.. Slipper jeg den ut ser det jo ut som jeg er laaangt på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...