Gå til innhold

Noen som har erfaring fra Haugesund/Hausken?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny på dette forumet.Tors var jeg på lap og fikk den forferdelig triste beskjeden om at begge egglederene mine var helt tette, så det var helt umulig for meg å få barn på naturlig måte.

Tar vel en stund før sorgen og sjokket slipper taket, men har vært inne å lest endel her og dere virker som en herlig gjeng:)

Gynekologen skulle henvise oss til Haugesund sykehus da det var kortest ventetid der, noen som vet hvor lang ventetid?

Vi har nå prøvd i 19 mnd. på å få vårt etterlengtede barn, og har ikke særlig lyst til å vente i et halvt år til for å komme i gang med dette.

Vi har snakket litt om å gå privat på Hausken, noen som har erfaring derfra?

Vi har lyst til å prøve å komme igang til våren.

Vi er og veldig usikre om vi skal begynne med et privat forsøk for deretter å ta de offentlige forsøkene, eller om vi bare skal tegne avtale for tre private forsøk med en gang.Noen som har noen råd å gi?

Kan vi gå privat, og samtidig stå i den offentlige ventekøen?

Blir veldig takknemlig for svar.

Fortsetter under...

Hei, og velkommen her:)

Vi bor rett utfor Stvg, og holder til i Hgsd. Offentlig vi da. Vi er godt fornøyd med folka der oppe, møter hyggelige folk som tar oss på alvor. Men vet at det er forskjellige meninger(det er det nok de fleste steder)

Er litt usikker på hvor lang ventetida nå er. Vi sendte søknad i juni, og kom inn til samtale i nov. Etter det har det gått fort med å komme igang med forsøket. Vi var heldig og jeg var akkurat ferdig med mensen når vi var der oppe, så på dag 20 kunne jeg begynne på sprayen. Forsøket ble avbrutt før uttak, pga små eggposer, men er nå igang ijen:)

Vet at det er flere som tar private forsøk mens de står i kø, så det er jo fullt milig, men det er jo dyrere privat.

Øsnker dere uansett lykke til med valget!!

Det er en spennede tid dere har forran dere:)

Hei!

Ville bare informere deg om at vi har valgt det offentlige sykehuset i Haugesund da de har kort ventetid. Vi sendte søknad i sluten av januar, skal på samtale der i begynnelsen av mars. Regner med at vi kan starte opp umiddelbart etter det (når det passer i.f.h.t syklus).

Tror derfor ikke det vil være noe problem for dere å komme i gang til våren i det offentlige. Jeg anbefaler dette framfor dyre, private forsøk i første omgang.

Lykke til med valget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...