Gå til innhold

Ømhet i høyre eggstokk- tegn på graviditet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen a dere som vil hjelpe meg me dette? Jeg har vært gravid to gnger før, de gikk galt begge gangene... :( Men nå er det ca 1 uke siden forrige eggløsning, der vi var veldig påpasselig me tidspunktet og alt som var for at spira skulle sitte. Så nå er jeg mye øm i den ene eggstokken... Også litt øm i brystvortene, men det trur jeg nok bare er innbilning :) Men kan noen fortelle meg hva dette kan være...? Da hadde jeg hvertfall blitt veldig glad! :D

Og til dere som har fulgt me under min første graviditet: Unnskyld for at jeg plutselig bare stakk herfra... det ble bare litt tøft en stund...

*klem til både "gamle og "nye" fra meg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Èn liten ting til: Er det fysisk mulig å merke noen som helst symptomer etter en uke...? Og isåfall hva?

Skrevet

jeg har aldri så vidt jeg vet vært gravid så jeg kan ikke gi noe sikkert svar, men utifra hva jeg har lest på nettet og hva jeg selv føler nå en uke etter el så tror jeg du kan merke små symptomer. jeg har hat stikninger i underlivet og til tider ganske ømme brystvorter, har hat noen hyppige do besøk og er varmere enn jeg normalt pleier å være. ( er sjenerelt en frysepinne). nå krysser jeg fingrene for oss begge og håper vi får en positiv test etter IKM ;) (jeg har IKM neste helg)

Skrevet

Det har jeg også! (Ikm til helga) Vi får prøve å følge hverandre vi da :) Håper virkelig den sitter denne gangen! :D

*Lykkeklemmer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...