Gå til innhold

Termin 25 oktober!! Jippi!!!!!!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg gravid med mitt andre barn!! Og jeg er så lykkelig! Jeg kjenner jeg bare gleder meg denne gangen. Med den første så er det jo litt nervøsitet inni bildet. Men nå har jeg hele roen... Datteren vår er 2,5 år, så det er en perfekt tid synes jeg.. Er det noen andre i Stavanger som har termin på omtrent samme tid eller? Er 5,5 uker på vei.. La oss feire oss i oktober klubben med en stor skål!!! (med brus selvfølgelig)...hehe... Men, jeg må si jeg er litt redd. Med min datter lå jeg på sykehuset i to måneder med sterk svangerskapskvalme. Jeg måtte få næring gjennom sonde og drypp, og var skikkelig dårlig. Så hvis det samme skjer igjen, så har jeg 3 uker igjen til det skjer...Off... Kryss fingrene for meg!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8386071-termin-25-oktober-jippi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei :) gratulerer så mye... ville bare si at jeg er nå mellom sju og åtte uker på vei og jeg var gravid i august i fjor.. da ble jeg lagt inn på sykehuset allerede etter fem uker på vei.. det var helt forferdelig,men denne gangen her blir jeg bare kvalm hvis jeg ikke spiser regelmessig,så alle svangerskap er forskjellige :)

gratulerer så mye, jeg har også termin 26 okt så det er morro:-)

Jeg var også veldig veldig dårlig forrige gang men ikke så mye förste gang. Har ikke blitt dårlig jeg heller enda, og går nesten bare å venter når marerittet skal begynne, men d r jo ikke sikkert at en blir like dårlig denne gangen. Så vi krysser fingrer for oss begge.

hilsen anki:-)

Annonse

Det er så godt å høre at det er en liten sjangs for at jeg ikke blir så dårlig. Jeg har lest flere steder at alle svangerskap er ulike, men det hjelper å høre at dere faktisk har erfart det. Nå er jeg i uke 6, og morgenkvalmen har begynnt. Det hender også at jeg kjenner kvalmen siger på om kvelden. Men jeg har ikke spydd en eneste gang enda, og kvalmen forsvinner når jeg spiser. Dette klarer jeg fint å leve med. Får bare håpe det holder seg slik....(-: Jeg krysser fingrene for alle dere også.. Vi er i samme båt(-:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...