Gå til innhold

Da blir ikke snuppa storesøster i oktober alikevel..

Anbefalte innlegg

Ventet lenge med å melde meg ut her, men det virket så endelig... Vi har mistet spira som snuppa skulle få herse med fra oktober og ut livet..

Blødde i 2 dager (ikke mye og ingen smerte), men hcg er ute av kroppen så det er ikke tvil om at det ikke blir noe oktober barn.

Nå mangler bare kontroll på sykehuset for å sjekke om det er rester igjen eller om det ble komplett.

Hører jo her at de som har SA blør MASSE og i minst en uke, og det har jeg jo ikke gjort så er redd for at det er rester igjen. Så føler liksom ikke at jeg blir ferdig før kontrollen på sykehuset er. Og det tar ca 2 uker. Men jeg vet jo at det er over, og da er det viktigere at de som trenger mer akutt time enn meg kommer først.

Lykke til alle andre! Kos dere masse!

Fortsetter under...

Så utrolig trist! Ta vare på deg selv og kom sterkere tilbake.

Det fins lite trøst til deg akkurat nå, det vet jeg godt, men legg deg med pledd på sofaen og ta deg noen glass vin! Bedre lykke neste gang!

hei hei... stakkars!! så utrolig trist da....Sikkert ikke noe trøst i disse ord,men ønsker deg lykke til i en sikkkert trist tid framover... Ta vare på deg selv,slapp av på sofaen ...Lykken smiler sikkert til dere en annen gang;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...