Gå til innhold

Noen som vil hjelpe meg bittelitt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, du også! :-)

Takk for hjelpen du ga meg, da må jeg jo gi noe tilbake!

Skrevet

Man kan bli "te-ambassadør"... Det er vel en kampanje Lipton kjører for å få solgt flere te-poser. Jeg drikker ikke te engang, jeg. Men Hoppetussa trengte hjelp for å få samlet poeng (når du samler nok poeng så får du ett fint te-skrin!) :o) Og når jeg nå først har begynt så må jeg liksom fullføre, jeg da... :o)

Om du vil bli ambassadør så er det jo fint om du oppgir Hoppetussa som den som tipset deg... Hun kan sikkert legge ut mail-adressen sin igjen... ;o)

Skrevet

Og tusen takk for hjelpen, jenter! :o)

Skrevet

Jeg synes vi skal dele på dette jeg, carina! Har sendt deg et hemmelig triks :) på privat melding, kanskje du allerede har funnet det ut selv også...

Skrevet

Du har personlig melding! ;o)

Skrevet

hei, jeg klikket på kortet men ingenting skjedde.... ble det registrert allikevel?? vil jo gjerne hjelpe da....

Skrevet

Heisann!

Takk for hjelpen alle sammen.. :o)

Tror ikke det er noe som skal skje når man klikker på kortet, det blir registrert allikevel... :o)

Jeg nærmer meg teskrin nå! :o)

Skrevet

har trykka på det.. men skjedde ikke noe da... hmm... håper det ble registrert da;)

Skrevet

kan man gå inn flere ganger og trykke på kortet? eller blir det bare registrert 1 gang?

Skrevet

Tror man bare kan gå inn en gang... Men jeg kan selvfølgelig lage flere kort, da... :o)

Skrevet

Ja, ikke sant det teskrinet var fint? Jeg har "alltid" ønsket meg et sånt!

Nå har jeg trykket for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...