Gå til innhold

Da må jeg melde meg ut...


Hønseføtter og gulerøtter

Anbefalte innlegg

Da må jeg melde meg ut dessverre. Har tatt over en uke å manne meg opp til å melde meg ut her.

Mistet i uke 7, begynte plutselig å blø og blødde i 2 dager(ikke mye og ingen smerter). Hcg blodprøve viste allerede etter 4 dager at jeg ikke hadde noe hcg igjen..

 

Så nå er det bare å vente på innkallingen til sykehuset for å sjekke om det er rester igjen.. Skulle ønske det var over alt når det først har gått galt, og det er leeenge å vente opp til 2 uker på time.. Men, jeg vet jo at det er over uansett og da er det noen andre som har bedre behov for en akutt time.

 

Trøster meg med snuppa på 14 mnd, og at når det går galt er det noe galt med spira så da er det for det beste. Men trolig trist uansett.

 

Lykke til videre alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å høre, men du er sikker snart gravid igjen. Kan tenke meg til at grunnen til at de venter såpass lenge med å sjekke deg er fordi de håper og tror kroppen skal ordne opp selv. Ut fra hva du beskriver om lite blod og ingen smerte høres det ikke ut som om du har fått restene ut enda. Jeg har selv opplevd en sa, blødde først litt med ingen smerte. En stund etterpå (over en uke) begynte kroppen å frastøte seg det som skulle ha blitt et lite foster. Da kom milde rier (kjenner de som smerter fra hofter og ned i beina) og jeg begynte å blø mer og klumpte.

Blødde slik i alle fall en ukes tid, og kroppen min kvittet seg med alt den skulle (var inne å sjekket etter rester etterpå).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svangerskapet var ikke planlagt(ennå), så da følger vi nok den opprinnelige planen om å prøve fra juni igjen.

Men fy å vondt psykisk det er å miste alikevel.

 

Trist å høre at du har hatt en sa!

 

Lykke til viderer i 1 trimester og resten av svangerskapet!

Har jo ei snuppa på 14 mnd så kos deg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...