Gå til innhold

April: Hei alle sammen!


Mamz 14.2.

Anbefalte innlegg

Nå er aprilbarna 10 mnd. Hjelp så tiden har flydd. Ida ble født 26.april, 11 dager over tiden. Det har vært 10 fantastiske måneder. Nå leker hun med storebroren på 4,5 år. De kryper etter hverandre og har det kjekt sammen. Noen ganger blir hun selvfølgelig litt plagsom som når hun skal ta bilene fra han, men stort sett går det fint. Han forsøker å legge seg på hennes nivå. Artig å se på. Ellers reiser hun seg over alt. Reiste seg ved bordet allerede 28 desember, så hun var tidlig.

Jeg er begynt i jobb igjen, så pappaen er hjemme med henne.(pappaperm) Eldstemann er i barnehagen, så de får fin tid sammen de to. Jeg har benyttet meg av ammefri, så jeg jobber 6 timer dagen. Er helt topp. Har informert jobben om at slik vil jeg ha det ut Mai.

Kan anbefales.

Håper alle i aprilklubben har det bra og koser seg med de små.

 

klemmer fra Marie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!!

Kjempe hyggelig å høre fra deg!

Tusler hjemme med begge mine små jeg, koslig. Ada Linnea kom 9.april, akkurat 16mnd etter storesøster! Så de er rimelig tette;-)

Har lært seg å gå nå, så hun følger stter storesøster overalt..

Klatrer opp på stoler og bord, er mer ell mindre oppå noe hele tiden.

Pappan er hjemme hver mandag(pappaperm) Da bruker vi dagene til familie aktiviteter, ofte i basseng ell ute på tur;-)

Stor trives hjemme og satser på å være d i enda 1år..

Takk og lov for kontantstøtta!!!

 

Ha d super fint alle sammen..

 

Masse klemmer :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også begynt i jobb igjen! Her på dette forumet har det vært veldig lite aktivitet i det siste da! Eskil ble født 29. april og han har lært seg å stå helt alene nå... Ellers har han gått en stund rundt bord og stoler og sånn. I morgen reiser vi til syden en uke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...