Gå til innhold

Hoppetussa


-carina-

Anbefalte innlegg

Så fint med alle de innleggene du legger inn på morgenen! Da har vi litt liv her på morgenen også! :o) Noen ganger føler jeg at jeg fyller siden her med masse tøys, så det er bra at flere er med og lager masse innlegg! Hvis ingen skriver innlegg så blir det jo ikke liv, og da gidder ikke folk å komme innom...

Nå ser jeg at du ligger på 28 plass over de med flest innlegg her på DIB, så du gjør en god jobb! :o) Er noen innlegg igjen før du tar igjen meg, da! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næh! Gjør jeg det! Hehe, jeg drømte for en stund siden tre ting: at Ingrid krabba, at samboeren hadde shina bilen, og at jeg var inne på den lista over flest innlegg! Da har i hvert fall det siste gått i oppfyllelse! :P

 

Jeg føler vel egentlig at jeg av og til "dominerer" litt for mye på morgenen, men det er samtidig innlegg jeg har lyst til å svare på - eller nye ting jeg har lyst til å lage tråd om... Si i fra da, folkens, om det blir for mye! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes at jeg skriver for mye om kvelden! Men om folk ikke har lyst til å lese innleggene så hopper de vel bare over dem?! Og noen må jo skrive innlegg for at det skal være liv her... Jeg synes innleggene dine er bare koselige, i alle fall! :o)

 

Ja, når du skriver det nå, husker jo at du drømte om det med å komme på lista! Om du bare står på litt til, så kommer du nærmere toppen! ;o)

Den regner på 14 dager og om man da legger inn 10 innlegg om dagen så blir det 140 innlegg... Da er du på toppen! Så det er bare å "spamme" i vei!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at det er hyggelig å lese innleggene dine, de har alltid noe positivt i seg (unntaket var vel den fæle fall-episoden til Karsten)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditto! :o)

(Bortsett fra den ekle om Karsten da, den var ikke gøy, og er glad du har sluppet å skrive ett sånt ett innlegg!!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...