Gå til innhold

Trenger dagmamma i Starum - Lena-området fra mai til og med juni/juli....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er meg ja :-)

Vi har ikke flyttet riktig ennå, men vi har KJØPT HUS!!! Så vi flytter i slutten av april... Hjem dit jeg kommer fra.... det blir litt deilig, men da trenger vi dagmamma... Lyst til å flytte til toten? Hehe :-)

Formen bra?

Åh så heldige dere er som har kjøpt HUS! Gratulerer!!!

Burde nok flyttet jeg også om jeg skal få kjøpt noe...

Formen er heldigvis litt bedre nå, så dagene er lettere!!

LYKKE TIL!!!!

Annonse

Så bra det går fremover :)

Når har du termin med lillebror da? :-)

Moro å få en av hver.. det håper vi på og, men får vi gutt neste gang er han seff like velkommen han altså :-D

Og ja,...., er nok for dyrt for de fleste "normale" folk å kjøpe hus her i området i alle fall :-) Fint på toten, så du får komme dit :-D

Termin 12.august, så det går da fremover, he he =)

Satser på at sommeren går fort!

Alt bra m lille HE da?? Møtte han i åpen barnehage, vet ikke om du hørte det! Tror ikke han kjente meg igjen nei =( Snufs.... de glemmer jo fort når de er så små da, er jo en god stund siden...

Jobber du på barnehagekontoret fortsatt?

Har du god peil på barneparkene i bærum? he he!

Er det noen parker på Rykkinn som skal være åpne til høsten? Og beholder man kontantstøtten tro?

Håper du har svar, he he!!1

tenkte en liten parkplass hadde vært fint for snuppa til høsten =)

Jeg er ikke på barnehagekontoret lenger nå, og da jeg var der hadde jeg ikke med parkene å gjøre... men jeg vil anbefale deg å ringe de jeg, for å høre hvilke som evt er åpne...

Og joda, hørte dere hadde møttes i barnehagen :-) Tror du får beholde i alle fall en del, om ikke alt, av kontantstøtten når du har park, men det er jeg nok også litt usiker på :-)

Lykke til videre frem mot termin... går nok fort dit, tenker jeg... Vi prøver igjen vi nå, og jeg går og lengter etter spire... men skjer vel ikke helt med en gang, tenker jeg... he he... litt utålmodig jeg da, ser du... :-)

• 2 uker senere...

Nei, vi har ikke fått tak i noen ennå... og har akkurat fått vite at vi ikke har fått barnehageplass foreløpig heller... så det kan fortsatt være veldig aktuelt :-)

Har du en mail-adresse jeg evt kunne sende deg noen spørsmål på, og fortelle litt om oss? Bedre med en dagmamma i Nordlia enn ingen i alle fall... men setter også inn et par annonser i noen lokalaviser nå, så vi håper å få noen å velge mellom.... men vil veldig gjerne vite mer om deg! :-D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...