-carina- Skrevet 25. februar 2007 #1 Del Skrevet 25. februar 2007 Er det flere som har lyst på egen side inne på juli-klubbens egen hjemmeside? Rop ut! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 25. februar 2007 #2 Del Skrevet 25. februar 2007 Har laget side, men hvordan får jeg linket den til juliklubben sin, slik som de andre? Har jeg gjort det riv ruskende galt, kanskje? Ikke noen dataekspert, må jeg innrømme.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 25. februar 2007 Du har fått brukernavn og passord? Da går du inn på hjemmesiden, klikker på "her er vi". Så skriver du nicket ditt i en tekstboks og legger den nederst på lista. I den tekstboksen så går det også ann å velge å linke teksten til en web-adresse. Inn der skriver du adressen på hjemmesiden din... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma'n til Vilde & Amina Skrevet 25. februar 2007 #4 Del Skrevet 25. februar 2007 Takk!!! Skal forsøke å få det til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 25. februar 2007 Æsj, piczo er fortsatt nede... Får ikke gått inn for å hjelpe deg akkurat nå... ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kleenex Skrevet 25. februar 2007 #6 Del Skrevet 25. februar 2007 J jeg vil gjerne det, har du link til den så jeg kan kikke på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 25. februar 2007 Heisann! Du må bare opprette en profil, så kan jeg sende deg en melding med brukernavn og passord! ) Piczo er nede for øyeblikket, men det står på siden deres at den bare skal være nede noen timer. Så den bør snart være oppe å gå igjen! :o/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 25. februar 2007 #8 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei Carina:-) Jeg vil også gjerne ha egen side inne på juli-klubbens egen hjemmeside:-) Har ikke så mye tid til å jobbe med en side nå, men en eller annen gang bør vi nå bli ferdig med innflyttingen i vår nye leilighet. Irriterende at alt skal ta sånn tid, og mesteparten av den tiden består i å vente på håndverkere. Hvordan har helgen gått da, har du kost deg uten mann??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 25. februar 2007 #9 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei, sendte deg PM med passord for hjemmesiden. Tror Carina har funnet sengen;-) Tror jeg skal gjøre det samme:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langevipper Skrevet 25. februar 2007 #10 Del Skrevet 25. februar 2007 Hei tre små:-) Takk for at du sendte passordet til meg, nå skal jeg inn å titte litt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #11 Del Skrevet 27. februar 2007 Til toppen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 27. februar 2007 #12 Del Skrevet 27. februar 2007 Emh, kan jeg linke til min egen hjemmeside, har en på freewebs jeg, går det an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. februar 2007 #13 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg vill jeg vill. hehe. men åssen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 27. februar 2007 #14 Del Skrevet 27. februar 2007 Prematur06 har post! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #15 Del Skrevet 27. februar 2007 Til toppen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #16 Del Skrevet 28. februar 2007 Toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #17 Del Skrevet 1. mars 2007 Til toppen igjen... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 1. mars 2007 #18 Del Skrevet 1. mars 2007 Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 1. mars 2007 #19 Del Skrevet 1. mars 2007 ...men fikk ikke til Hvor i all hverden er boxen jeg skal legge inn i, mange boxer der, men de er jo brukte!!! Trodde jeg forsto data jeg da Hjææælp Legger meg nå og håper noen der ute kan hjelpe meg imårra.):)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 2. mars 2007 #20 Del Skrevet 2. mars 2007 Kan lage en link til side til deg jeg, så kan du laste opp bilder og sånn dit selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå