Gå til innhold

Tilbake fra vinterferie


smula71

Anbefalte innlegg

Her har det skjedd mye siden sist, denne hjemmesiden er jeg veldig nysgjerrig på. Får kanskje rope i et eget innlegg for å få brukernavn og passord.

 

Kort om vår ferie, den ble preget av sykdom. Mellomsøster hadde feber før vi dro, men det gikk over i løpet av kort tid. Lillemann derimot har hatt feber, til tider oppe i 40, i fire dager. Var på legevakta i dag før vi reiste, han hoster og snørrer, har sår hals og et "rødt" øre, men CRP er fin. Vi fikk penicilin, men jeg er usikker på om vi skal starte på det. Trodde penicilin var for bakterieinfeksjon, og med lav CRP er det vel virus som forårsaker plagene?

 

Han vil stort sett ikke ha annet enn pupp, ikke rart siden han er sår i halsen, så vi tilbake ved start. Mye våken om natta, henger i puppen nesten annen hver time. Håper vi kommer tilbake i gamelt gjenge når han blir frisk igjen, vi hadde jo virkelig begynt å få fine rutiner (bortsett fra den tidlige starten på dagen da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

les innlegget mitt, akkurat det samme skjedde oss i ferien. CRP er fin, men fikk antibiotika. Ønsker ikke å starte med den.Bare pupp her også...stakkars små. Vanskelig når de ikke kan si fra heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Smula :) Du har post!!

 

Velkommen tilbake fra vinterferie. Det er så kjedelig med syke barn, men håper dere har hatt det fint fordet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake fra ferien! Om det ble noe ferie på deg, da, når du har strevet med syke barn?! Har svart i det andre innlegget også, jeg, men riktig god bedring til minsten! :o)

 

Ser Tiny har sendt deg brukernavn/passord. Velkommen inn på hjemmesiden!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...