Gå til innhold

Lite aktivitet her...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei TusseMor:)

Jeg er innom hver dag jeg men det blir ikke så mye skriving her inne. Syns som du at det er lite aktivitet her.

Ja tiden bare suser avgårde syns jeg. Har 9 uker igjen nå til termin 2.mai og jeg gleder meg stort til at lille gutt skal komme :)

Heisann!

Enig med dere..... Aktiviteten er ikke akkurat på topp. Jeg er stadig innom her, men holder meg mest på skravle og 3. tri. Der er det liksom litt mer liv.

Har bare 9 uker igjen jeg også, og begynner å glede meg veldig..... Har til nå ha ett problemfritt svangerskap, og er fremdeles i fin form.

Lykke til videre =)

Har liksom ikke giddet å skrive noe inn på maiklubben når det har virket som om ingen er her. Har liksom ikke regnet med svar... Men Fikk jo svar allikevell jo:)

så heldige dere er da med bare 9 uker:) Har 12 uker igjen jeg da... Kommet inn på 3. trimester idag faktisk, men synes det går skremmendes fort egentlig. Men de sier jo at det går saktere og saktere mot slutten,så vi får se om tålmodigheten holder så lenge;) Synes foreløpig det går fort nok...

Dere får ha lykke til videre i svangerskapet da, så sees vi vel litt rundt omkring!

Annonse

Er ikke så mye aktivitetet her som på 3 trimester og skravlesiden. Men det kan jo endre seg...når vi blir høygravide og fødeklare med masse spørsmål:))

Enig i at tiden går fort, særlig nå i det siste. Nå har jeg bare 9 uker til termin, synes selv det er veldig kort igjen nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...