Gå til innhold

Er så lei av pco, er det flere som har skikkelig smerter rund eggstokker og korsryggen??

Anbefalte innlegg

Ja det hadde vært konge bra;) hvis du har mensen nå så kanskje du har eggløsning om 2 uker ca... det er det jeg hadde nå.. er 2 uker siden mens ca...:) så jeg håper spiren fester seg nå altså om det klaffer;)

så da er det bare å gå helt besjerk å handle barne klær;)

Fortsetter under...

Ja, jeg satser på at jeg får el, selv om jeg tviler. For jeg har ikke hatt el på evig lenge, er ikke en gang sikker på at jeg har hatt el i det hele tatt i mitt liv:( men det er lov å håpe da;) Håper i allefall at du treffer så det klaffer:)

jeg gleder meg masse til jeg kan begynne å handle baby klær, for nå har jeg gått å tittet i mange år å drømt om at det snart må være min tur.

ja jeg å har gått å titta lenge.. jeg har jo oxo noen boddyer og sko her hjemme som jeg bare måtte ha.. dem var så søte:) litt gutt og litt jente;)

måtte bare jeg...:)

hehe;)

ååå.. jeg besøkte venninna mi i dag .. ho har en sønn på 3 uker gammel nå.. verdens nydeligste altså...:)

skal til dem i morgen og.. gud så herlige dem er...:)

vil ha baby nå!!

håper det satt denne mnd...:)

håper håper....:):)

er helt enig der ja...

Jeg også vil ha baby NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX fingrene og tærne for deg, og meg. Håper jeg har hatt eller får eggløsning denne måneden ass:) XXX... har hatt murringer eller lignende i eggstokkene i noen dager nå... Ikke d, d hender seg jeg har disse uten at det kan være snakk om noen eggløsning i bildet også... dessverre:(

Annonse

ja nå håper jeg at du får eggløsning!!;);)

hehe...

men når kan jeg ta test egentlig?? hvor mange uker etter eggøsning lissom?? har du peiling?

jeg kunne det der i begynnelsen men jeg husker ikke bråtnt... har tatt veldig mange tester før .. for noen mnd siden... brukt mye penger på sånne tester;)

håper så ille at det sitter denne gangen.. men tør ikke å håpe for mye heller... da blir jeg bare så skuffa....;(

for å være sikker heter d vell at man kan ta test dagen man venter mens. Men det er jo ikke lett om man har laaaaaaaaange sykluser, som meg. Da kan du vente i 2- 3 uker etter antatt EL.

Ja, jeg også har brukt masse penger på graviditetstester. Er billigst og kjøpe på nettet, på www.billige-tester.no. Det har jeg tenkt, men har igjen noen siden sist jeg trodde jeg var gravid. Skulle ta testen på morgenen, dagen etter jeg kjøpte de, men i løpet av natten hadde dessverre tante rød kommet:(

Håper virkelig den sitter hos deg denne gangen:)

Jeg heller tørr ikke håpe for mye, men innerst inne gjør jeg nok det alikevell, for jeg blir utrolig skuffet og lei meg hver gang den dumme testen bare viser en strek:(

ja jeg og håper jo hver gang at jeg er gravid men blir så skuffet hver gang det står ikke gavid... bruker jo de digitale testene... så jeg håper så inderlig at det sitter nå, men jeg tror nok egentlig ikke det... er så vant til at det ikke klaffer og at det ikke er min tur så ....

men det er jo lov å håpe:)

god påske -emma-;)

Hei!

Ja, uten håpet har man ingenting. Jeg krysser fingrene for oss begge, og om det ikke sitter denne gangen heller, får vi bare prøve, og prøve, og prøve, og prøve, igjen, og igjen, og igjen og igjen. For en eller annen gangen må det klaffe og være vår tur også. Om det blir med pergo, uten hjelp eller med hjelp gjenstår bare og se:) Vi får bare bite tenna sammen og ta tiden til hjelp, uansett hvor surt, frustrerende, deprimerende og lei oss vi blir...

Takk for det:) Håper du har hatt en fin påske til nå, og at du fortsatt får en fin påske:)

hei... koselig å se at du var her igjen..:)

i går så fikk jeg litt blod på papiret når jeg var på do.. hvorfor det tro??

var ikke helt rødt men sånn lyserødt lissom......

er det med andre ord at det ikke har festet seg eller at det har festet seg?? merker kanskje ikke det at det fester seg mener jeg...

blir over nervøs av det her jeg altså...hehe

jada hatt en fin påske jeg...:)

enn du??

takk for d:)

Jeg hadde slik sist, i 3-4 dager, men så kom mensen:( MEN det er jo noe som heter festeblødning da... så det kan jo være det du har, men det er jo fryktlig vanskelig å vite da. har egentli ikke så mye peiling på akkurat dette området:( annet enn det jeg har lest.

skjønner godt at du blir engstelig av dette, for hvem blir ikke det??

det er bra. Har hatt en fin påske jeg også:) vært på hyttetur, så derfor jeg ikke har vært her...

Ja eg har sett etter deg her se;)

blir nesten avhenging av å snakke med deg vettu...hehe..:)

Kjekt å ha noen å dele erfaringer med og snakke med når man føler seg litt nedfor eller når man er oppspilt over noe..:)

kjenner deg jo ikke men jeg føler jo at jeg gjør det;) hehe:)

ja jeg vet ikke noen ting om hvordan jeg merker om det fester deg eller noe sånt noe.....

men blir jo helt utafor av å tenke på det her.. vil jo så gjerne at det fester seg... er jo ikke sikkert at det har truffet eggene mine heller men jeg håper jo da.. har du hørt om sånn ladycomp eller sånn??

er du innbygger på nettby.no ??

Annonse

hehe:) det var jo koselig da:) er inne her og sjekker om du har vært på flere ganger om dag jeg:) hehe... Jeg også synes det er greit å ha noen å dele erfaring, tanker og alt annet med. Og spessielt noen på min alder og i min situasjon. Men det blir jo som man føler man kjenner hverandre når man er i samme situasjon og slik.

Jeg også blir helt utafor av dette... også så mange spørsmål man får... har jeg eggløsning? traff vi eggløsningen? når får jeg mensen neste gang? kommer disse symptomene fra pcos-en? osv...

Har hørt om ladycomp og babycomp, men er ikke helt sikker på hvordan det fungerer.

Nei, jeg har ikke fått til å lage meg bruker der, har prøvd i en stund... kan si i fra om jeg får det til:)

ja jeg sjekket ut priser på lady comp... ca 2000 kr til 4000 kr.. men den holder vist i 15 år da... så da blir det jo ikke så dyrt alikevel lissom... jeg har hvertfall ikke planer om å gå på noen hormonell prevensjon igjen... så jeg kommer til å kjøpe meg en sånn tror jeg.. fordi da kan jeg jo bare bruke den for å teste før jeg har sex når vi ikke skal bli gravide og... så da slipper jeg det problemet igjen når jeg skal ha baby igjen lissom.... hvis du skjønner...

fordi det siste jeg vil er jo å slite så mye som jeg har gjort det siste året... aldri igjen for å si det sånn... sikkert enig i det?...

ja du må få laget deg en profil på nettby.no...

men hvorfor får du det ikke til?

er det noe som ikke fungerer?

Jeg var inne på en side å leste litt nå, og fant ut at baby comp er bedre enn lady comp. Den var fylt med mer teknologi og greier. Og spesielt når man har pco(s) er den bedre. Men den koster 6600 kr:( og det var litt dyrt da. Vet ikke hvordan disse er og kjøpe brukt da... Da kan man jo selvfølgelig få de litt billigere.

Nei, jeg skal ikke på hormonell prevensjon igjen jeg heller, for det blir jo bare mer kluss med kroppen av det, som om ikke pco(s)-en klusser nok med oss... Så ja, jeg er helt enig med deg. Aldri mer...

Jeg fikk ordnet meg profil på nettby.no i dag:)))) hehe... på tide:P fikk bare feilmelding tidligere... Sender deg profilnavn og msn navn på PM om du har det...

pm?? hva er det?? hehe...

ja jeg kommer til å kjøpe meg sånn lady comp hvertfall....aldri mere hormonell prevensjon hvertfall....å dem varer i så mange år så det er absolutt vært det syns jeg...:)

dritt lei av å ha kroppen i ubelanse.....:)

PM = privat melding. Du kan sende PM til alle her inne, og de finner du i postkassen din.

Ja, jeg også syntes det er verdt det. Men kommer antagelig til å kjøpe baby comp jeg da. For hormonelle er noe dritt...

Jeg også er dritt lei av at kroppen er i ubalanse:( men det er vel noe vi må leve med:(

-emma-.....

ja i dag fikk jeg mensen....

hmmm..

vet ikke om jeg er skuffet eller om jeg er glad....det er jo negativt at jeg ikke er gravid.. men bra at jeg har mensen....

fordi da begynner jeg jo å bli normal.. dette er jo 2 mnd med mensen..

hmmm...

KLEM;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...