Gå til innhold

Snart ferdig med helga.

Anbefalte innlegg

Arbeidshelgen er nå snart over her i gården, men jeg har kost meg masse mellom arb.oppgavene, for jeg har vært på bimmen!

Tenk å få sitte på bimmen uten angst og skyldfølese og redsel for å bli avslørt! Det er koselig det.

I går kveld tenkte jeg virkelig å sette inn sjarmen og gi han en skikkelig omgang utenom el perioden. Da kom det så tørt fra far sjøl: skal du ha unge nå? Måtte jo skynde meg å si at det ikke var tiden for det nå, men at han var så uimotståelig! Stakkars mann, hva er det egentlig han opplever i hverdagen? Han må nok føle seg som den store befrukterern og ikke noe annet.

Jaja, han fikk iallefall som fortjent, og det enda jeg bare er på dag 9......

Kan ikke la være, jeg må snart begynne med el- testing igjen, tror jeg venter en par dager og så er det på an med el testing. Han skal med andre ord ikke føle seg for trygg nå framover....Heldigvis er jeg jo av den typen som ikke har noe imot denne prøvinga da..

Er det forresten mulig å ha el etter bare 7 dager? Jeg er så redd for at kroppen min har holdt meg for narr og hatt el etter en syklus på 28 dager selv om jeg hadde en syklus på 37 dager trolig grunnet sykdom forrige syklus?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8384555-snart-ferdig-med-helga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du har hatt en svært så koselig helg, selv om det var arbeidshelg :-) Ja, det er nok ikke altid så enkelt å være prøver-mann heller.

Jeg heller vel litt til troen på at det er mulig å bli gravid nesten på hvilken dag somn helst i syklus og at EL kan komme både tidlig og sent. Kroppen våre kan til tider være fullstendig uberegnelige.

Ellers ligger jeg rett bak deg i løypa. Tante har nettopp dradd sin vei, så nå går det for fulle seil frem mot IKM! Har alt et novemberbarn fra før og jeg tar gjerne ett til!

Koselig lesning- kjekt at lysten er på topp selv "utenom sesongen" :-))

- og dette før opptrappingen starter ......

Jeg har selv- alle gangene jeg har blitt gravid- opplevd at det slår til når jeg minst venter det- dvs når vi ikke har fokusert inn mot antatt EL, men heller har prøvd å unngå det ( hos meg f.eks. pga ikke ønsket termin midt i eksamen, ny jobb, planlagt spennende ferie etc etc) . Tror altså at psyken spiller inn mer enn vi tror- så hvis vi bare koser oss, uten å regne dager, er kanskje sjansen større...

Enklere sagt enn gjort, når det vi ønsker oss mest er et lite gull :-))

Tror i alle fall at sjansene deres er kjempestore denne måneden- stå på videre !!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...