Gå til innhold

legevakta vil ikke ta imot Oliver :(

Anbefalte innlegg

Oliver har hatt oppkast og diare siden fredag. Ringte legevakta i går, de ville ikke ta imot ham fordi han hadde en god almenntilstand og spiste bra. I dag har han fortsatt der han slapp, lite urin, men smiler og er fornøyd når han ikke kaster opp. Bæsjen bare renner ut av ham (nesten like bløtt som urin) Ringte legevakta og de vil ikke ta imot ham i dag heller. Får beskjed om å amme mye. Jeg og mannen har nå bestemt oss for at dersom han kaster opp det han spiser neste gang så møter vi bare opp og krever behandling. Tårene mine renner nå når jeg tenker på den stakkars rompa hans som flasser fordi han har vært så sår grunnet diare og at vi ikke blir tatt på alvor :( Trenger trøst nå.... :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8384498-legevakta-vil-ikke-ta-imot-oliver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff...dette er ikke noe særlig gøy...kjenner til dette!! Jeg vet at det føles helt forferdelig som mor å se at barnet ikke er iform!

Har et tips som jeg fikk...dra til privat barne-legevakten som ligger i sørkedalsveien et sted..usikker på adressen, det som er ulempen er at det er dyrt..siden det er privat. Men er barnet sykt så er det verdt det!!

han har siden innlegget ikke kastet opp, samt spist godt en gang. Dersom han kaster opp eller får en kjempe bløt bæsj drar vi med en gang....setter meg i gangen på legevakten til vi blir tatt imot ved behov. Takk for tips om legevakt i sørkedalsveien. Drar dit dersom vi ikke kommer til på vanlig legevakt. enig med deg, når barnet er sykt spiller pris ingen rolle.

Annonse

fullammer. Legevakta spurte om det samme, og det er oppkast. Lukter surt magesyre og er ikke på langt nær samme konsistens som gulp. Har ikke kastet opp siden i går kveld da, hadde en blaut raptus i natt, skal til hs nå for å få de til å vurdere. Dersom det ikke går drar jeg til fastlegen min. Nå har han hatt dette siden fredag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...