riis* Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har kjøpt ferdiktrykte dåpsinvitasjoner som en bare skal fylle i det som passer. Men jeg er helt håpløs på dette og trenger litt hjelp... utenpå står det: innbydelse til dåp inni står det: .............................. har den gleden å innby .............................. til ............................................................. ................................................................ ............dag den........... kl. ...................... skjønner??? dåpen er i kirken kl 11. og vi skal servere snitter, kaker og kaffe hjemme hos oss etterpå (eller ca en time etter det er ferdig i kirken) kan dere hjelpe meg med hvordan jeg skal få skrevet dette slik at det passer inn???
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Randi og Ronny har den gleden av å innby Hans og Grete til dåpsfest søndag 13.mai kl 12.30 (Langgata 12) Dåpen vil finne sted i Oslo Kirke kl 11.00 Er ikke alle som går i kirken har jeg forstått, så du kan skrive den siste linjen under : ...............dag den............ kl........ eks:Dåpen vil finne sted... bla bla Vett ikke om du ble fornøyd nå,men sånn ville jeg gjort det.
mayen20 Skrevet 27. februar 2007 #3 Skrevet 27. februar 2007 eg hadde skrevet (har nettopp sendt mine) riis*fikk prinsesse 1.12* har den gleden av å innby ' gjestens navn til navnet på kirken søndag den 01.04 kl. 11. Etter seremonien samlers vi hjemme hos oss, å koser oss med snitter, kaffe og kaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå