2barnsMamma28 Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 i korsryggen, og tak helt der nede hvor hodet ligger.... noen som har merket noe til dette eller?? jeg er i uke 35, beg på uke 36 på onsdag. Dette er ganske ubehagelig, da jeg nesten ikke får sove på natten....
Mjaubeibi! Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Ja samme her, var til legen og fikk vite hodet var festet, så håper jo på noe skal skje hver gang jeg får kynnere sammen med disse mens-smertene ) Men sånn egentli burde vel babyen få være der inne i noen uker til ja... Men er såå lei.. Jeg har termin palmesøndag tror jeg 1.april altså...
Misa+spire i magen<3 Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Akkurat sånn som jeg har det også Jordmor trodde det var et forvarsel på at noe skjer snart, selv om det er litt for tidlig
2barnsMamma28 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2007 så disse mens-murringene kom etter hodet hadde festet seg , eller? jeg har hatt det de to siste dagene. sist jeg var hos jordmor, var hodet langt nede, så hun trodde det snart festet seg... jeg har termin 6 april, lang-fredag
2barnsMamma28 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2007 oi.... kanskje det er er noe på gang om ikke lenge for oss damene da? når har du termin da??
Misa+spire i magen<3 Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har termin skjærtorsdag, altså 5. april. Hehe Merkelig vi skal kjenne det samme.. Tyder jo i grunn på en ting da.. Det NÆRMER seg. Jippi!
2barnsMamma28 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2007 ja det var jo rimelig lik termin arti vi kjenner det samme, tyder kanskje på det ikke er sååååå lenge til da. er litt lei om dagen merker jeg.. blir spennende nå fremover !!!!
Misa+spire i magen<3 Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Det er godt vi er fler. Jeg er møkk lei jeg faktisk. Jada, blir mye klaging. Men syns vi har rett til å være slitne og lei nå ja Men vil jo helst at hun skal holde seg inne litt til, men samtidig vil en del av meg ha hun ut. Men jeg vil ikke gjøre noe som framkaller noe hvertfall.. Lurer litt på hva jeg burde holde meg unna. Er jo en del husarbeid som må gjøres, men vil ikke ha en for tidlig fødsel Hun får komme når hun er klar til det
Mjaubeibi! Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 Jepp fikk mensmurringer etter hodet festet seg, men det skal sies at jeg hadde noe tidlig i sv.skapet også, bare ikke så kraftig som nå. Ja nå nærmer det seg! Gleder oss kjempe masse, og for min del kunne babyen ha kommet i dag ;o) Men men, vi får smøre oss med litt ekstra tålmodighet...
2barnsMamma28 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 25. februar 2007 ja enig med deg, vil jo ha han her inne litt lenger, men kommer han så kommer han.... men tenker nok han kommer til være her en stund til:) skal man være forsiktig med husarbeid og diverse ja kanskje, aner ikke helt hva man bør holde seg unna jeg. har fått støv på hjernen jeg og her holder de på med å pusse opp...... Så gjett om jeg har det travelt, he he....
Misa+spire i magen<3 Skrevet 25. februar 2007 #11 Skrevet 25. februar 2007 Tålmodighet har jeg ikke mye av. He he Men tenker at etter uke 37 kan det godt få lov til å skje noe
2barnsMamma28 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. februar 2007 ja vi får nok bare smøre oss med tålmodighet ja...... plutselig er dagen her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå