Gå til innhold

Han har omtrent ikke klart å spise idag!!!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han spiste godt etter at han våknet i 11 tida. Etter det har han omtrent ikke spist. Han gir uttrykk for å være sulten, men når jeg legger han til strever han og strever han. Istad brukte han over 30 minutter for så å spise i 8 - 10 minutter med avbrekk. Jeg la han til det andre brystet neste gang og han sleit lenge på det også og spiste bare i et par minutter.Når han først får tak så slipper han opp igjen. Han spytter ut melka og vrir seg unna.

Hva er galt?!! Jeg blir helt fra meg. Han har hatt litt problemer med å ta venstre puppen siden fødselen, men på langt nær så ille og ihvertfall ikke på begge sider. Og han spiser nesten ikke når han først får tak..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er nytt? Har du smakt på melken? Har du fått mensen? Får han tenner? Vondt i halsen? Håper du har pumpet imellom da! Tar han fra kopp?

Skrevet

Han har tatt litt bedre nå ikveld. Men virker fortsatt urolig. Du nevner mensen..- hva slags innvirking har det på amming? Jeg merket meg tidligere idag at jeg har mensmurringer og en følelse av at jeg har eggløsning eller at mensen er på vei.

Han er forøvrig 4 uker gammel. Kopp har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Oj, såpass liten. Forbered deg på mye nattamming i natt, og forsøk å gi pupp i lurer i morgen. Mensen kan forandre smaken på melken og forandre mengden litt. Pump når han ellers skulle tatt puppen. Ofte liker de at man spiser hvitløk, skader jo ikke å forsøke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...