♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #26 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei igjen aprilmor ! Forska litt på den penna i mårrest,og i min blonde visdom kom jeg frem til følgende.På penna er det strek for 150 ie.Så en mellomstrek og så en strek for 225 ie.Ergo må det jo bety at mellom 150 og 225 er det 75 ie,og halvparten av 75 (altså mellomstreken) må være 37,5.Så hvis jeg doserer ut i fra den mellomstreken,må jo det bli 187,5.... Skal forsikre meg med noen som er mere dreven enn dette,men antar at jeg nå har løsningen på det hele....og at problemet trolig kun har eksistert i mitt hode....C";) Du er heldig som får sove til 7....Her durer og ringer det kl.6,men det måtte bli slik for å få det til å passe inn med jobben... Spennende med ul da....Du må fortelle...Dette ligger an til å bli den mest begivenhetsrike måneden jeg har hatt på en stund...Og jeg har egentlig ikke levet noe kjedelig a4 liv heller...hihi Stor klem til deg aprilmor ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8384115-flippajolantagiggel-og-andre-som-sprayer/page/2/#findComment-8398812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♣jolanta♣ Skrevet 27. februar 2007 #27 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei på dere jenter! Ny oppdatering fra meg C".) I dag har vi vært på info-møte. Veldig informativt, synes jeg. Jeg starter på sprøyter/penn, Puregon, til torsdag 1. mars. Skal til UL 7. mars og noe mer vet jeg ikke foreløbig. Jeg skal ta høy dose, 300 IE daglig - fordi jeg er så "gammel" C",) Er spent på om jeg reagerer på disse, men legen mente ikke det var noen særlig forskjell fra Menopur. Nå er jeg veldig sliten i kroppen - anspent i musklene og hodepine som kommer og går. Nå var jeg også til akupunktur/fotsone i går, så det kan jo ha en medvirkende årsak i tillegg til det møtet og alt i dag. Det ble mye info på en gang, men jeg spurte flere spørsmål som jeg lurte på. Så nå er vi over 7000 kr fattigere......C";) Spennende å følge dere andre som er likt i løypa. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8384115-flippajolantagiggel-og-andre-som-sprayer/page/2/#findComment-8416554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #28 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei på deg Jolanta ! Dette ser ut til å bli kjempespennende for deg også... Skjønner godt at du føler på hodepinen...Er mye info på en gang,og trolig jobber underbevistheten 24 timer i døgnet med alle opplevelsene.Skal jo fordøyes også dette.. Gammel er du foressten ikke Jolanta,en er ikke eldre enn en gjør det til selv..Og alder er jo bare et tall C";) Pengene suser når det gjelder medisiner til ivf. Jeg hadde bakoversveis når jeg tok ut to stk spray og to stk sprøytepenner og stod med ei kvittering på over 10 000 i hånda... Og etter ul 9 mars kan det jo fort bli mere... Men Jolanta...Penger er for oss ingenting,om vi får oppfylt drømmen ikke sant ? I morgen skal jeg stikke for første gang,men det må jo bare gå greit. Spennede å følge deg på veien også Jolanta... Vi er jo temmelig likt ! Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8384115-flippajolantagiggel-og-andre-som-sprayer/page/2/#findComment-8416693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå