Gå til innhold

Forstår ikkje korfor alle skal være Anonym??


Tulletutta

Anbefalte innlegg

Det er heilt vanvittigt kor mangen som er anonyme her inne, selv på spm som ikkje er av den typen som det kunne vert forståeligt at den som skriver dei er anonyme. føler at det ødelegger et forum som kunne vert så mykje betre uten den dumme anonym knappen. dei kunne laga eit forum så alle som ville spørr spm der dei ville være anonyme kunne spør i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm. det synes jeg var en god idè. Et forum der alle er anonyme og kan spørre om hva det skulle være!

 

men synes det er litt festlig med anonymknappen her og jeg da. folk slipper seg litt løs. Men liker ikke at de henger it folk da! Det er trist. men hvis man ikke bryr seg om det så er det ingen som gidder heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har virkelig blitt inflasjon i de som er Anonyme den siste uken, det var ikke sånn her inne bare for kort tid siden! Jeg prøver bare å ignorere de av Anonym-innleggene som er uinteressante og frekke. Skjønner ikke hva som kan være gøy med å "plage andre" på den måten. Er ikke de fleste her inne noenlunde voksne mennesker??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok det er noen få personer som går igjen som anonyme og plager andre. Syns det er greit å bruke anonym i noen situasjoner, men ja dette har tatt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...