Gå til innhold

vil ha en til.. andre på nr 2 eller flere her?...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

lillejenten er 3.5 mnd og jeg kjenner jeg har lyst på en til ganske snart. herlighet, tørr ikke si det til mannen, han tror sikkert jeg er gal..;) fødselen var lang og grusom og jeg lovet meg selv at aldri mer og jeg syntes til tider det er veldig slitsomt men likevel, JEG VIL HA EN TIL!!!

 

hun er nemlig så nydelig og vakker og ting skjer hele tiden så jeg gleder meg til forhåpentligvis å oppleve det igjen;)

 

hehe

 

velger å være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe..så flott da! Men ville kanskje kose meg litt med den ferske ennå?

 

synes ett år er passe jeg. da nesten to år mellom de. Tror jeg også skal prøve på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada det skal jeg, er også fysisk umulig å få en til nå, mensen er ikke tilbake...

 

ble bare så glad for tanken, etter fødselen var jeg bare trist trist trist fordi jeg orket ikke å gå gjennom dette en gang til...men, tiden leger alle sår;)

 

 

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. rart det der. Pleier å gå bedre med nr 2 har jeg hørt. har ikke nr en en gang så jeg skal ikke si noe...ennå. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei der... Ja jeg må nok si at jeg er nok av den helt motsatte typen jeg he he. jeg har ei jente som blir 8 snart og venter nr 2 i september. jeg har aldri hatt det ønsket om å få flere, men nå måtte jeg til pers he he. Neida jeg gleder meg over dette... Lykke til og håper du får det som du ønsker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror det kan vere lurte å vente litt. er jo bar for ho du har at ho får din fulle oppmerksomhet ei stund. jeg har ei på snart 11 mnd og er 6 uker på vei med nr 2. jeg har alltid sakt at jeg vil ha de tette. da mener jeg 1 1/2 år. synes dette er passe, men kan også se at det kan bli stress. hadde venta jeg i hvertfal. kroppen har godt av å få vile litt, og komme seg sånn nogenlunde tilbake til normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg venter nr 3. Har ei på 8år, en på 9mnd, så skal jeg ha en til i oktober. Nå var jeg bestemt at jeg ville ha to tette da jeg følte at den elste ble som et alene-barn. Så nå får de selskap i hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr. 3. Har tvillinger på 8 måneder og er mellom 9 og 10 uker på vei. Må si jeg hadde samme følelsen som du. Synes tvillingene var SÅ nydelige og tenkte at jeg vil ha flere nydelige barn jeg, men trodde aldri at det skulle gå så fort da. =)

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg konsentrert meg om jenta di. Jeg skal love deg at det er ikke lett å være gravid med så små i hus assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åii. stili. d vil jo si at du får 2 på ett år:P vest den første hadde vært født i januar, så hadde du fått 2 barn i samme skole år gitt:P *misunnelig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har to tette fra før snart 3år og 4år, og er gravid med den tredje nå.

Mine gutter er det 16mnd mellom,og det var planlagt. Jeg ville aldri gjort det igjen,og jeg sitter med en følelse av at jeg har gått glipp av utrolig mye med guttene som baby. Har liksom aldri hatt EN baby,har jeg på følelsen,alltid hatt to og "gått glipp av" mye kos. Hvertfall siden jeg var veldig dårlig med 2.mann,ble det vanvittig mye dårlig samvittighet i forhold til han yngste.....

Ville for all del ikke byttet det bort med noe,men har blitt en erfaring rikere og lært av det;-)

Nå syns jeg det blir bra i forhold til aldersforskjellen på denne siste,da jeg allerede har to tette!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forskjellige folk er :o)

 

Sjølv hadde eg ein forholdsviv enkel fødsel og "snill" baby, men eg orka likevel ikkje tanken på ein baby til før over 1-årsdagen.

 

No er eg imidlertid gravid igjen og har termin 1 mnd etter storebror fyller 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg er 23 år og er gravid med nr. 3 nå! Har en gutt på 4 år og en gutt på 8 mnd. Så de to siste blir det bare 16 mnd imellom...Vi begynte tidlig, og da vi vil ha barn med ikke så alt for stor aldersforskjell, så valgte vi å få den siste ganske fort, sånn at jeg kan begynne på ny utdannelse når 3 mann er ca 1 år ..så det er jo både fordeler og ulemper med å få barn tett, men jeg velger å konsentrere meg mest om de positive da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg venter også nr 3. Har term 05 nov. Har gutt snart 5 år og jente snart 2 1/2 fra før. Greit at det er litt tid i mellom slik at du får nyte baby tiden med hver enkelt av dem. Vi ville ha 2 eller 3 kjappe og syntes dette var passe tid mellom barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...