mad85 Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 hei noen som har termin 1 juli på gjøvik her?? eller noe i nærheten??
ia & Oliver Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Hei hei!! Jeg bor på gjøvik men har termin i april. Det er treff på gjøvik på onsdag og er flere med treff etter meg som pleier å være der. Er en del i juni og et par i juli ihvertfall. Også kommer det jo nye jenter hele tiden :-) Du kan jo komme på det hvis det passer så møter du jenter med barn i magen som bor på gjøvik og i nærheten :-)
oktoberjentene;) Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 hei på deg.. jeg bor i gjøvik, eller har flyttet til kapp nå. sier gjøvik likevel jeg har termin 23 juli, men er stor fare for at jeg kommer til å føde før... sier legene da hvertfall... vi får se.... hvordan går svangerskapet da??
mad85 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2007 hei svangerskapet går veldig bra. merker ikke stort. har nesten ikke hatt noen plager i det hele tatt.. hun har jo blitt ganske så stor nå så det er morro å se at det beveger seg på utsiden av magen. hva med deg da? hvor gammel er du? og er det din første?
mad85 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2007 hei ja, har ikke lenge igjen du da.. du gleder deg vel mye tenker jeg.. skal se om jeg får møtt opp. trivelig å snakke med noen som går som en selv dele litt erfaringer osv. er det stor alders forskjell på de som kommer eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå