♥pilutta♥ Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hei! Det nærmer seg dåp, og i den forbindelse lurer jeg igrunn veldig på hva man skal øsnke seg til lillegutt i gave. Er helt grønn, jeg..hehe..) Hva er vanlig? Vi får fotografering av besteforeldrene
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Hei! Jenta vår fikk en del penger i fond,bæremeis,Hakkebakkeskogen service,sølvbestikk,Ivo Caprino samlingen,smykker og armbånd,og et par barnebøker. Det går jo også an å ønske seg gyngehest,bilstol for litt eldre barn,tripptrappstol osv. Mange ønsker seg jo rammer og sølvkopp og slikt.Men vi graverte tuppas navn inn i min kopp og mitt eggeglass.Vi ønsket oss mer bruksgjenstander til dåpen,og penger i fond.Sikrer jenta en god start det! Lykke til!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Hei Sjarmøren fikk: - ei tøff sølje (plukket den selv) - gullarmbånd m navneplate m navn på - gullsmykke m navneplate m navn på - sølvsmykke x 2 - lommekniv i tinn m navn på ( lenka kommer visst til 1 års dagen) - penger - fond - rosemalt tine m navn og fødselsdato på som en kan samle skatter i - den store barnesang boka (Aschehoug) - den store eventyrboka (Aschehoug) - asbjørnsen og moes samlede verker - skinn tøfler - servise med Karius og Baktus på - Bestikk; grøtskje og gaffel
Sjokoholikern Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 I tillegg til mye av det de over her har skrevet fikk han: Et epletre vi plantet i hagen Smykkeskrin til alle smykkene han fikk Sparebøsser i sølv og tinn Album og rammer
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Veslemor fikk; Den store barnesangboka Den store Brødrene Grimm Boka Den store eventyrboka Den store Asbjørnsen og Moe boka Den store godnattboka Diamantsmykke Flere sølvsmykker Prinsessesmykke Smykkeskrin Penger Håndlagde ting moren min hadde laget (hun har vært død noen år så det var virkelig spesielt) Barneservice i porselen Gull-ungen plakett til gravering Det var en del mer men jeg husker ikke alt...
@nemone Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Vi ønsket oss bøker - skikkelige eventyrbøker, sangbøker osv. Fikk også noen fine CD'er - både med eventyr og musikk. Jeg ønsket ikke ting som bare blir stående i et skap, men praktiske ting som varer en stund. Fikk også noe smykker, og en sølje til bunad.
meg vel Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 ..hva med - Bæremeis - Barne ryggsekk - Bunadkniv - Hvis giver er aktiv innen sport, gi noe som symboliserer sporten. F.eks Hockey kølle hvis giveren spiller hockey og vil følge opp junior innenfor det senere..? - TrippTrappstol
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Vi har hatt dåp i dag og hun fikk masse fint! En del smykker, bøker, service, sølvkrus+skje og gaffel, penger, tannglass mm. Men de fineste tingene i min øyne var en gyngehest, to nydelige album og ting til scrapping sånn at jeg endelig får fingeren ut og lagd album og et smykkeskrin formet som en smokk i porselen fra Villeroy og Boch (utrolig nydelig og plukket ut av hennes onkel på 14 år!).
SnikkSnakkSnakketøy Skrevet 28. februar 2007 #9 Skrevet 28. februar 2007 Vi ønsket oss - håndmalt liten stol fra www.malurten.no - barnepledd fra Røros Tweed - tur/barnehagesekk fra Bergans - eventyrbøker - godnatthistoriebøker - sangbøker - sparebøsse (ikke i sølv. men en litt kul en) - penger på konto/fond -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå