Fikk maibaby06 Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hei. Sønnen min er snart 9 mnd, og får fortsatt en del pupp. Han har nå 6 tenner, og det hender at han tar seg et skikkelig tygg. Er så vondt, og det blir sår noen ganger. Ikke så ofte, men er redd hver gang jeg legger han til:-) Er det best å si tydelig nei, for at de ikke skal gjøre det igjen? Eller skal man late som ingen ting. Har som regel pakket bort puppen når det skjer.
Blomman Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 når de biter er det beste å dra de raskt inntil seg - IKKE skrike i allefall - det kan føre til puppenekt..... Når de fårså mye bryst i munn/ansikt slipper de taket - og ja jeg vet at det ikke r lett å la være å skrike. Men prøv f eks å vær lott obs på om han er mett eller om det skjer noe annet somtegn til at noe er i ferd med å skje - slutt på svelging - kun koseamming f eks - eller litt småtulling... Ellers vet jeg at det står endel om dette på kellymom.com
Blomman Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 http://www.kellymom.com/bf/older-baby/biting.html#whattodo
Fikk maibaby06 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. februar 2007 takk for svar! Skal lese linken når han har lagt seg:-) skal prøve å late som ingenting, men av og til skjer det så plutselig at man skriker ut AU-AU som første reaksjon. Da syns han vel bare at det er morsomt:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå