Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Del Skrevet 25. februar 2007 *trykker på anonymknappen først som sist* Må bare si at jeg har enda ikke handla noe gave til deg,men skal gjøre det på onsdagen,skal til byen da,og skal få det postet da også,var vel onsdagen som var frist...? Men ser du bor jo i sverige,tar det mye lengere tid før det kommer frem da? Hvis det gjør det så skal jeg alltid klare å komme meg en tur til byen før onsdage (tror jeg) så det ikke blir så veldig sent med at du får pakken... Hilsen fra din hemmelige venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 25. februar 2007 #2 Del Skrevet 25. februar 2007 Om du sender den på Onsdag, har jeg den her enten på fredag eller mandag. kommer ann på hvor fra landet du sender den. Men stress ikke du, jeg kan vente jeg. Den som vennter lenge vennter på noe godt/fint. Så ta det med ro du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #3 Del Skrevet 28. februar 2007 Hei,hei:) Da skal jeg ut å kjøpe gave til deg idag og få det sendt,hvis jeg ikke får det sendt i dag,så lover jeg å sende det i morgen Er litt mye styr her akkurat nå i disse dager,så er litt stressa. Skal ta en titt på ønskelisten din,så jeg får noen tips,er helt blank her:) Klem fra din hemmelig venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 28. februar 2007 #4 Del Skrevet 28. februar 2007 Oj så spennende. Men du behöver ikke å stresse.Ta det med ro og slapp av litt du. da vennter jeg spendt ved postkassen fra neste uke da gleder meg allerede jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. februar 2007 #5 Del Skrevet 28. februar 2007 Da er gaven sendt =) Ble nok å ta 3-4 dager sa hun dama på postkontoret..men i løpet av neste uke skulle du ha den. Viste ikke hva jeg skulle kjøpe,så håper du blir fornøyd med det jeg kjøpte,måtte kjøpe nesten det samme til meg selv =) Glemte å sende med noen hint,kom på det etter at jeg hadde vært på postkontoret,men kan sikkert skrive dem her hvis det går bra=) Men kanskje jeg venter til du får pakken,for er kanskje...et lite hint utenpå pakken Mange klemmer fra din hemmelige venn =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 28. februar 2007 #6 Del Skrevet 28. februar 2007 da skal jeg vennte spendt ved postkassen til uken. Gleder meg allerede og jeg kommer sikkert til å bli fornöyd. Hintene kan vi ta til uken når jeg får pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå