Gå til innhold

i går hadde jeg tenkt å spørre dere om...


tre små...

Anbefalte innlegg

dere har fått mensen tilbake.....

syns det har gått så lang tid se... men så kom tanta på besøk i dag gitt.....!!

men spør likevel da... har dere fått mensen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men jeg har blødd litt innimellom nå den siste mnd. Bare et par dager, så er det stopp og så kan det gå en uke eller to til neste blødning kommer???Kan vel være mensen som er på vei tilbake, eller så er pga at jeg går på cerazette pillen.

Håper ting ordner seg snart, føler jeg har mer kontroll når jeg har mensen. Går konstant å bekymrer meg om jeg er gravid for tiden, vil vente et år eller to før jeg blir gravid igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den etter to mnd, hadde den to ganger også mistet jeg den igjen...Var ganske redd jeg var gravid men er nok bare fordi jeg begynte på cerazette, fikk ikke mensen på de pillene sist jeg gikk på de heller...DEILIG:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den for en og en halv mnd siden da jeg begynte med cerazette, har hatt den hver dag siden det. Men, sluttet med prevensjon nå, orker ikke det mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, den var på plass etter 3 1/2 mnd..:( Hadde håpet den skulle holde seg unna litt lenger.. Men på en annen side, så er jo alt "klart" hvis vi finner ut at vi vil prøve på en til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den etter nesten 6 mnd. Har ikke fått den ennå, skulle hatt den ca midtveis denne mnd. Men jeg hadde lange sykluser før, og det tar sikkert litt tid å komme i "lage" igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått den enda jeg. Men er nok rett rundt hjørnet vil jeg tro. Bli greit å få kroppen og alle hormonene i "normal gjenge" igjen og;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...