Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Jeg føler meg som ei kjøttkake i underlivet,skikkelig mørbanket inni ved symfysen og rundt det området der. Hodet har festet seg for mange uker siden og jeg er over termin så det har ikke noe med å gjøre vil jeg tro. Skikkelig ubehaglig følelse,og gjør jo direkte vondt. Flere som har kjent noe lignende eller er jeg alene her?
Makka Pakka Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har hatt det slik i perioder under mine to svangerskap, begge gangene hadd/ har jeg bekkenløsning. Jeg har fått høre at det skyltes bekkenløsninga. Var også veldig øm i kjøttet i underlivet, om du skjønner (æsj, hørtes fælt ut, he he)
Crazyyyyyyyy:) Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Har det sånn jeg også! Skikkelig vondt å gå. Også å ha på seg buksa om morgenen er ett herk!!!
Silar Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Jeg føler meg sånn også! Føles ut som fødselen er rett rundt svingen. Men er bare i uke 36. Ufattelig med kynnere også, og de siste to dagene har det bare blitt mer og mer kynnere som gjør vondere og vondere, blir ømmere og ømmere nedentil, "hovnet opp" og stikkinger der nede. Men hodet har ikke festet seg (kommer vel ikke til å gjøre det heller siden jeg er 2.gangs). Føler meg gravid i uke 39 ikke 36!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå