Gå til innhold

Noen av dere jenter som kan se hit litt?trenger litt hjelp


1 gull 07,1 gull 2010.

Anbefalte innlegg

hadde første mens etter ma den 1 feb .den varte sånn 4 dager og det gjorde den alltd før også.kommer mensen nå da igjen slutten av mnd begynnelsen på mars<??hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Vil tror du vil få mensen nå i slutten av måneden, beg av mars vist du har vanlig 28 dagers sykluss til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi det er nærliggende å få svar på hvordan man oppdager at man er gravid fra noen som har oppdaget å bli gravid?

Hva er poenget med å jage bort andre herfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok! Det er utrolig mange slike lite hyggelige innlegg her der det virker som de eneste som har lov til å være her er lykkelig gravide uten bekymringer, og det synes jeg er synd. Det virker også unødvendig ekskluderende. Jeg synes man må få lov til å spørre når man lurer på noe, og så kan man jo la være å svare om man ikke vil. Beklager at min lille solidaritetsfrustrasjon gikk ut over deg denne gangen.

Det er forøvrig riktig at enkelte graviditetstester reklamerer med at man kan avlese svar to dager før IKM, med morgenurin. Tror det gjelder for CB. Men svaret blir jo ikke 100 prosent sikkert. Av og til er det bare veldig vanskelig å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...