Gå til innhold

symptomene er borte.......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

sisse ømme puppene mine er vært borte i 3 dager nå....blir nervøs av dette - er 7 uker på vei....tror dere det kan bety avbrutt svangerskap...???blir gaaaaaal av dette damer ..har ikke nerNver til sånt jeg.Noen som har opplevd noe lignene ... med possitivt utslag-??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg er snart tolv uker, hadde ganske ömme brystvorter osv i begynnelsen, men det har vaert som för i flere uker naa. Dessuten er kvalmen nesten helt borte, men det er vanlig siden jeg har kommer saapass langt naa da.

 

Var paa ultralyd paa torsdag og alt var helt flott!

 

Er du i form ellers da?

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du blir nervøs, men tror du skal prøve å ta det med ro :-)

Det trenger ikke være tegn på avbrudt svangerskap i allefall - mine symptomer forsvant ikke ved MA.

Tror nok du vil oppleve at symptomer kommer og går, og nye kommer og gamle forsvinner... i det hele tatt - ni mnd med berg og dalbaneopplevelser...hehe..

 

Lykke til da !

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene mine har kommet og gått, også ømme bryster og de har ikke vært så veldig ømme heller før nå i uke 11. Det samme gjelder kvalme den har økt de sist 2 ukene. Og det er helt normalt at det kommer og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær redd! Det er helt normalt at puppene er ømme en stund så ikke ømme, så ømme osv. Husker det veldig godt fra mitt første svangerskap, husker at jeg også ble bekymret, - men jeg var like gravid!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Jeg forstår så godt hvordan du har det. Er nå i uke 7. Hadde en spontan abort rundt samme perioden for noen mnd siden. Nå er jeg også skikkelig på vakt. For eksempel da jeg våknet i mårrest var ikke brystene ømme og jeg var ikke kvalm, og jeg var overbevist om at hcg verdien hadde synket... men nå når kvalmen kom over meg igjen og brystene sprenger forsvinner usikkerheten, men det er veldig slitsomt å gå å lure... men huff det er ingenting vi kan gjøre. Vi må bare x fingre og tær og håpe på at alt er slik det skal!!! men som jeg ser andre skriver så er det NORMALT at symptomene går opp og ned:)

Lykke til.

 

Klem fra bekymret nordlenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå.. det er godt å høre at det ikke bare er meg... men nå har det gått 3 dager uten ømme bryster..og det er såååååå frusterenes....klarer ikke å roe meg---får negative tanker,,,hjeelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, leste innleget ditt i går, men da kunne jeg ikke svare deg enda, så da tenkte jeg jeg skulle prøve å berolige deg litt nå... Har oxo "mistet" ømheten i puppene de siste dagene, kvalmen har kommet og gått, så jeg var ganske nervøs for at det ikke skulle gå bra på UL i dag, men hjertet slo og alt var i helt perfekt!!! Er 7+4.

 

Så prøv å slapp av, det er nok som det skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå takk . for et oppløftene svar.....nå ble jeg glad.... smiiil.....er o ikke noe morro å gå rundt å ikke ha gleden i seg...men skal begynne å tenke possitivt.. tok en slik hcg. blodprøve i dag og skal tilbake om 2 dager å ta ny... for å sjekke om det er stigning vistnok... krysser fingrene jeg alså---- venta sååå lenge på spiren våres .. å vil så gjeren beholde den........men takker for fine svar..det hjelper å høre at det ikke bare er en selv som er små nervøs.......takk igjen..godt å høre at spiren din hadde det fint.......gratulerer ,foresten....smil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...