Gjest Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Kan det være mulig at dattera mi er allergisk mot min melk?? for det første, med en gang jeg er ferdig med å amme, får hun masse kviser på ansiktet hennes (white heads)...de forsvinner etterhvert, og kommer igjen etter neste mål tid.... kan det være en allergiskreaksjon?? Jeg spiser vanlig mat, ikke noe sterk...veldig mild faktisk. For det andre, kan barn som får mm få diaré? hun bæsjer ca. 10 ganger pr. dag, og det er veldig løs.... Saken er at hun bæsjer med en gang hun har spist ferdig, mindre en fem min. mellom. Er dette vanlig?????? (ps: hun er litt over 3 uk. )
Blomman Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 ang allergi kan jeg ikke uttale meg. Avføring til mm babyer kan være svært løs- helt vanntynn uten at det er diare - det er helt normalt - og mange ganger daglig de første ukene- etterhvert kan avføringene bli færre pr døgn - og hos endel fullammede kan det gå opptil 10-14 d uten at de er obstiperte. Mm er så lettfordøyelig at det er ikke alltid alt kommer ut, men det kan og komme et skikkelig lass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå