Gå til innhold

Noen som har vært borti disse lekene?


Luni og go'gutten =)

Anbefalte innlegg

Står mellom to egentlig ganske like leker, men lurer på hvem av dem jeg skal ta.. Syns produktbeskrivelsen er litt dårlig, så lurer på om noen gidder å ta en titt?

 

http://www.familiebutikken.no/product_info.php?cPath=70&products_id=613

 

eller

 

http://www.familiebutikken.no/product_info.php?cPath=70&products_id=336

 

 

 

På forhånd takk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare vært borti den siste, kjempefin når de begynne å reise seg og sånn og det kommer jo nå;) Har den ikke selv men har ei venninne som har. Derimot er det fisherprice lekebordet med musikk og sånn helt supert, men finner ikke no link til det. (et sånt lite aktivitetsbord som du kan velge om beina skal være på el ikke)

 

Men i hvertfall, min erfaring er jo mer knapper ting og tang og trykke på, jo mer stas er det. Tar en stund før de forstå konseptet av å sende en ball ned en rutsjebane f.eks, men knapper finner de fort ut av når det skjer no:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den leketelefonen har Karsten. Det er vel den leken han er mest glad i av alle lekene sine. Men jeg bruke å legge den vekk en stund av gangen. Tar den frem hver gang vi skal kjøre langt i bilen. For da har han noe som kan holde ham aktivisert en stund... :o) Behagelig lyd er det på den også, driver ikke oss foreldrene til vanvidd!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den virket så ålreit, og ikke var den så ille dyr heller :o)

Det var lurt å ta vekk i perioder, det skal jeg jammen prøve å huske ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prisen var ikke så gal, nei... Virket billig på den siden der, fikk lyst til å handle litt! :o)

Tror den telefonen koster 200 i leketøysbutikken, men vi fikk den i barselgave, så er ikke helt sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kikket på en del sider for å finne leker, litt annet enn treleker som man "må" ha virker det som.. Barn er jo så glad i knapper, lyd og musikk så jeg syns de skal få litt annet og jeg da :o)

 

Men frakten drar en del opp i pris.. Jeg har tittet og tittet etter leker til Ørjan i ukesvis nå, så det var faktisk sambo som tuppet meg litt og sa at nå måtte jeg bestille snart.. ;o)..hehe, jeg er bare litt treg..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...