AnneTe Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hei Jeg lurer på om noen her kan svare meg på hva som er kriterier for å få assistert befruktning. Vet ikke om dette er aktuelt for meg? Jeg blir gravid (ikke veldig lett,men..) Har hatt 4 aborter - 3 av dem rundt uke 8. Har gjennomgått utredning for habituell abort, men alt ser normalt ut - både hos meg og mannen. Jeg blir gravid, men klarer ikke å bære frem. Bør jeg drøfte assistert befruktning med fastlegen min? Jeg er 35 år og har ingen barn ennå. Føler at tiden snart går ifra meg... Klem
Emma*den lykkelige venter Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Hei Habituell abort er absolutt kriterie for å få assistert befruktning. Jeg kan desverre lite om dette, men vet at jenter har fått hjelp via ass. bef. til å bli gravide og til å beholde barnet. Ekstra oppfølging og ekstra medisiner, men som sagt jeg vet for lite til å svare deg på annet en at det er mulig for deg/dere å få hjelp. Synes du bør snakke med legen/gyn om dette. Lykke til Klem:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå