Gå til innhold

Gravide med Metformin..

Anbefalte innlegg

Hei:))

Jeg lurer på om det er mange her som har blitt gravide etter å ha gått på Metformin og gått ned i vekt?

Hvor lenge hadde du gått på Metformin da du ble gravid?

Hvor mye hadde du gått ned i vekt?

Veldig spent på dette, da jeg har gått på Metformin i 1mnd og snart gått ned 10 kilo..

Håper noen orker å svare meg:))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8382207-gravide-med-metformin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

endra du på kostholdet også når du begynte på de pillene? eller er det de som gjør at du går ned i vekt? Jeg har fått utskrevet disse pillene men ikke starta på de ennå.. driver å kontrollerer blodsukkeret mitt nå, siden jeg har skjerpa meg på kostholdet.. tenkte jeg sklle prøve 14 dager først for å se hvordan blodsukkeret er før jeg begynner på pillene..

Hei:))

Ja jeg endra kostholdet samtidig som jeg begynte med Metforminen.

Spiser ikke sukker, brød og kaker og har ikke drukket cola på en mnd..(jeg som alltid drakk hver dag)

Regner med at det er at jeg endra kostholdet samtidig som jeg begynte på pillene som gjør at jeg har gått ned såpass mye..men jeg vet jo ikke sikkert..

HI

kan jo hende at det er pga kostholdet? Jeg skal prøve først med kostholdet og se om det blir noe nedgang, jeg har fått tak i et blodsukkerapparat som jeg kontrollerer ved de 3 hovedmålktidene,, Jeg visste jo at sjokolade gjorde blodsukkeret høgt, men ikke at det varte i så mange timr.. jeg spiste på lørdagen, kl 14.00 vanlig mat, så kl 15 en lion. målte kl 18.30 ca og hadde ALT for høgt blodsukker! Så da ble det plutselig lettere for meg å holde meg unna.. Det er skummelt syns jeg..selvfølgelig skal man unne seg godteri ol, men det er en kamp hver dag for meg.. sjokolade er min verste fiende!!.. så det er hardt, men verd det når kiloene begynner å renne av.. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...