Gå til innhold

føler jeg eser ut allerede og er i uke 8...er dette normalt???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg spiser ikke særlig mye, fordi jeg er så kvalm, men jeg går jo nesten opp i vekt bare av å se på vekta. er det flere som har det sånn?

dette blir min nr 2, vet ikke om det har noe å si, men uannsett hva jeg gjør eller om jeg spiser mye eller lite så stiger vekta. hvordan skal dette bli etterhvert hvis det starter sånn nå....kan jo ikke akkurat slanke meg heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal ha nr 2, men jeg fikk fort mage og økte fort i vekt med nr 1. nå er jeg i 6 uke og har allerede fått en liten mage. jeg har holdt meg vekk fra søtsaker og spiser normalt, men ikke hvet jeg hvorfor den kommer. jeg tror selv det er fordi det er nr2, men vet jo ikke riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp blitt gravid med nr. 2, og har en snikende mistanke om at æ kommer til å få mage ganske kjapt....e bare i 5. uke no...men mista i november i 6. uke, og var allerde da bynt å ese litt ut....Magen faller vel rett ut i gammelt "spor", hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg merker jo veldig godt at puppene er dobbelt så tunge og dobbelt så store. har problemer med å gjemme magen som er på vei også..hvor mye har du gått opp nå sånn ca..? jeg er på vei mot to kg og det er bare de to siste ukene.

jeg har spist lørdagsgodt, og jeg spiser jo nesten ikke gjennom dagen pga kvalmen. prøver å småtygge litt på pastiller, men drikker mye vann.

 

kan det komme at jeg har hatt en del problemer med treg mage kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig merke æ lite og ingenting på akkurat vekta, men brystene e meget tung og litt øm.

De e vel lurt å småspise litt når du e kvalm? Så hold du forbrenninga igang, og går ikkje på "nødbluss". Men de e klart at hvis du har treg mage, så hold du nok på mye væske o.l...

 

Merka ganske lite tel kvalmen forrige svangerskap, men æ vet jo ikkje no.....e jo tidlig enda=) Bare i 5. uke....pos test igår=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...