Gå til innhold

November: Pampers eller Libero?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her bruker vi Libero.. bruker Mini(3-6kg) nå, men ikke lenge til vi bytter til discovery(5-8kg) tror jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pampers 3 active fit

Skrevet

Libero discovery 5-8 kg

Skrevet

Libero 7-14kg!!!! Gullet veier nesten 8 kg nå...

Skrevet

Vi bruker Libero midi (4 til 7 kilo tror jeg det er).

Skrevet

Vi bruker Libero Mini (3-6 kg). Men har kjøpt en pakke med Midi (5-8 kg) nå, som vi skal begynne på når snuppa har brukt opp resten av Mini-bleiene.

Skrevet

Jeg bruker fortsatt Libero Mini (3-6 kg.), men neste pakke blir størrelsen større. For merker de begynner å bli litt liten nå..:o)

Skrevet

Pampers 3 active fit bruker vi.

Skrevet

Pampers 3 active fit her i huset også:-)

Skrevet

Pampers New Baby enda her! Men når vi har brukt opp de 2 pakkene vi har her tror jeg vi begynner med Active Fit!

Skrevet

Libero 7-14 kilo her i huset ja!!!!

Skrevet

Libero midi 5-8kg, har brukt ei god stund...

Har også kjøpt og brukt 1 pakke med midibleier fra Lidl. Helt greie bleier syns jeg. Endel billiger enn alt annet da.

Skrevet

Gutten min bruker kun Libero, og nå har vi gått over til 7-14kg, siden poden nesten veier 8 kg nå. Er veldig greit med Kiwi sin bleieavtale.

Skrevet

Pampers active fit, nr 3 og litt 4.

Skrevet

Har bare brukt Libero her. Har nettopp gått over til 7-14 kg., de andre var begynt å bli litt små.

Jeg hadde ei bleie igjen fra de helt første han brukte. Hællan nussen så liten den var! Skal si dem vokser fort ja!!

Skrevet

kjøpte en pakke av den størrelsen som kommer etter 3-6 kg og synes de var litt store jeg.. Får liksom ikke strammet de nok.. Så da blir det nok 3-6 kilosen en stund til... Vesla veier vel nesten 6 kg nå, men føler likevel ikke for å bytte ennå.. Nesten så det skulle vært en mellomting mellom det to..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...