trulte-->termin+2 Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 I dag er endelig den store dagen her...men har blitt syk.Begynte å kaste opp i går kveld og er helt elendig i dag...slapp og skikkelig løs i magen.Orker ikke tanken på en fødsel i denne formen her....å jeg som har vært så klar!!Huff..trodde jeg aldri skulle si det..men håper det ikke skjer noe her før om noen dager å at jg har blitt frisk:(
Har fire go`inger Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Men det kan jo være at du er "fødesyk" da...det er vel ganske vanlig å bli slapp og få løs mage rett før
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Du må ha god bedring, og tvi-tvi! Uansett, om det kan være til noen trøst så tenker jeg ikke du merker nødvendigvis så mye til sykdommen om du skulle føde i dag:) Du hadde nok blitt ekstra sliten etterpå..men det hadde nok bra:) Håper du blir frisk før noe setter igang:)
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 Uff, hørtes ikke noe godt ut, men er kanskje et tegn? Lykke til
Batien Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Jeg var hos jordmor på tirsdag, da sa jeg at jeg begynner å bli forkjøla og slapp. Da sa hun at dersom jeg blir syk nå så kan jeg bare slappe av og bli frisk fordi at kroppen begynner ikke å føde når den er "på minus". Du vil føle deg opplagt mente hun, gjerne ha et par gode netter før fødselen begynner. Jeg fikk influensa med feber og vondt i hele kroppen, spesielt bihulene da jeg kom hjem, er enda ikke helt god. Men dette var ihvertfall noe som roet meg, jeg kunne slappe av og ha nok med det, uten å uroe meg for noe fødsel. Håper du blir veldig fort frisk, spesielt siden du har termin i dag! Lykke til!!! Håper dette var en trøst...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 Vet ikke om dette går an å stole på. Jeg har feber og skikkelig dårlig og har vanvittige rier i tillegg. Skulle ønske kroppen hadde hørt på fornuft, men.......
trulte-->termin+2 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2007 Har komt meg veldig utover dagen nå...så tror etter en god natt søvn og hvile i morgen er jeg klar når som helst.Men ser helt at det ikke skjer på onsdag...for da har jeg bursdag.Og kall meg gjerne egoistisk...men den dagen vil jeg ha for meg selv;) Takk for støtten=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå