AwholeNewWorld Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har nettopp hatt influensa og er ikke i særlig god form. Ellers har jeg det bra. Mannen min og jeg snakker stadig om når vi er klare for å prøve igjen. For å si det sånn, vi kommer stadig nærmere og nærmere. Så det er bare å være optimist og krysse fingrene! Vi håper begge at vi har en liten prins eller prinsesse i magen igjen. Uansett, om dere er gravide eller prøvere som oss, så ønsker jeg dere lykke til og ha en fin søndag! Stor klem!
stratosen_er mamma_ Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 heisann.. joda har det vel egentlig greit i dag...tok meg noen glass vin i går sammen med noen kollegaer til mannen min her hjemme, så er litt sliten i dag..men hadde en fin morgen da i senga:) vi er også klare til å prøve igjen nå, har nettopp blitt ferdi med mensen etter ma+utskrapning..så nå håper vi på å bli gravide ved første forsøk:) Lykke til !!! MAsse babystøv fra meg..
AwholeNewWorld Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2007 Kan jeg spørre om det er lenge siden du hadde MA + utskrapning? Vi hadde 9 januar, så det begynner å nærme seg to mnd. Kroppen min er heldigvis back on track. Hvor langt var du på vei da du mistet? Jeg krysser fingrene mine for dere! ( Og meg selv :=) !! ) Lykke til, til dere og! Stor klem!
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. februar 2007 #4 Skrevet 26. februar 2007 heisann igjen,.. det er fem uker siden jeg hadde ma+utskrapning, jeg var da 13 (nesten 14) uker på vei:( så det er godt å vere back on track for å si det mildt:) så nå er d bare å håpe....lykke til!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå