Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 dytt, dytt.. jeg og vil vite..) er det bare slim liksom? betyr vel ikke alltid at noe er på gang..? håper,håper.. 18 dager igjen.. c",)
Gjest Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 Fikk iallefall en geleaktig blank sak på papiret når jeg tørka meg. minte ikke om utflod eller sæd,.men mer seig snue.. hehe æsj.. ca på str med lille fingen. Det trenger jo ikke skje noe enda selv om jeg merker mensmurringer.. Kan godt vente 2 uker i allefall.
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 25. februar 2007 #4 Skrevet 25. februar 2007 akkurat d samme hos meg ü helt gjennomsiktig, geleaktig, seigt.. moahha, æsj æsj. når har du termin?
kfitjar Skrevet 25. februar 2007 #5 Skrevet 25. februar 2007 Jeg har også fått denne klumpen for et par uker siden....tror nok det dessverre er "vanlig" utflod. Tror slimproppen ofte inneholder litt gammalt blod eller er veldig grønn i fargen. Det har iallefall jeg hørt!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #6 Skrevet 25. februar 2007 min var veldig tjukk grønn, det kan også vere blod spor i den. Det minner ikke om utflod som du kan strekke i, den er helt fast. Men det kan sikkert variere.
Mariak *Prinsen kom 070307* Skrevet 25. februar 2007 #7 Skrevet 25. februar 2007 åå, hm.. men jeg vil at det skal være slimproppen som gikk.. hehe, hørest kanskje litt rart ut, for en slimpropp trenger ikke bety fødsel, men den KAN bety.. kjekt å fått visst at d faktisk skjer noe, at det er noe på gang.. nærmer seg gjør det jo uansett, men altfor tregt... men men, patience er vel tusen-kroners ordet for oss i denne fasen!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #8 Skrevet 25. februar 2007 Det kan jeg fortelle deg for min har akkurat gått og det 9 dager på overtid. Jordmor bekreftet også at det var slimproppen. Det ser ut som størknet gammelt blod og helt mørke brunt i fargen, klumpete. Det er sikkert individuelle forskjeller, men at det er en gjennomsiktig geleklump som enkelte beskriver sa jordmor var feil. Slimproppen min gikk på samme tid som riene startet.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 iflg de på føden så er det ikke alltid slimproppen har blod i seg..like vanlig at den er grønnaktig og blank.. Ikke rart slik anonym beskriver slimproppen som blodig ettersom du var på overtid.. har en åpning i tilegg så kan det ofte være blod i den.. hos mange begynner åpnings og modningsfasen en stund etter at proppen er gått..
Nr3 fikk en gutt Skrevet 25. februar 2007 #10 Skrevet 25. februar 2007 Hos meg var den lik begge gangene. Blank,hvit og med litt ferskt blod i. Kom etter noen timer med kraftige kynnere som satt mest i ryggen. Etter noen timer gikk vannet og smertene ble det man trygt kan kalle ille, og etter 3 timer var jenta mi ute og gutten(nr 2) va ute etter 1t og 1 kvarter. Vil bare opplyse om at eg e i dette svangerskapet har liknende slimpropp som kommer (uten blod,da) etter eg har hatt sex. ca 1/2 døgn etterpå. Slår ikke feil....nån andre som har erfart det???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå