Gå til innhold

2 eksamener ca uke 36, realistisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, spør dere som har kommet et stykke på vei!

Jeg er 22 uker nå og formen er fin, har såvidt begynt å få kynnere, og blir litt sliten i ryggen innimellom, men ellers er alt bra.

Det er jo umulig å forutsi hvordan det vil bli, men er det realistisk å tenke seg at man klarer å ta to eksamener rundt uke 36?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 36 nå, hadde ikke hatt noe problemer med det nå. Så sant du har disiplinen til å lese så er det ikke noe problem;)

Skrevet

Har hatt to eksamener denne uka, det gikk helt fint, har litt over ei uke til termin:)

Skrevet

Det er så forskjellig fra person til person.. Jeg for min del hadde aldri greid det. Etter uke 34 ble jeg utrolig sliten med masse kynnere.. Men så lenge det ikke vil gå på bekostning av mye så ville jeg tatt sjansen å meldt meg opp til eksamen.. Kjempe greit for deg om du er ferdig med det til babyen kommer liksom :)

lykke til:)

Skrevet

Takk for svar! Dette var positivt :) Har tenkt å sette alle kluter til, hadde vært veldig deilig å bli ferdig med det Ü

Skrevet

Ta eksamenene nå, hvis du kan. Ikke slit deg ut, men se på det som en bonus hvis det går! Tok 2 eksamener da jeg var i uke 34. Gikk fint. Og jeg er veldig glad for å være ferdig med dem. Formen varierer veldig fra person til person tror jeg. Er i uke 39 nå-og kunne ikke tatt eksamen nå...det er helt sikkert.

Skrevet

Jegt skal ta tre eksamener mellom uke 33 og 36, det skal gå!!! Må innrømme at jeg har senket karakterkravene til meg selv betraktelig, jobber 50%, og har ei lita jente å ta meg av, dessuten klarer jeg knapt å holde meg våken, så problemet er å få lest nok. Men eksamenene skal jeg få unna. Blir nok ikke enklere å få lest med to små. Planlegger også å få studert en del mens jeg har permisjon, fikk lest enormt mye mens jeg ammet forrige gang ihvertfall:) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...