Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #1 Skrevet 25. februar 2007 Hei! Dette er et veldig personlig spm, og jeg trenger svar... Jeg er gravid nå og kjempe redd for at jeg skal bli noe videre nedentil etter fødsel. Ok, her er greia. Jeg har aldri følt at jeg har vært for åpen før med noen andre partnere. De har vært veldig fornøyde har jeg fått følelsen av. Har egentlig aldri hatt problem med sex i et forhold, og har fått ting til å funke i de kjedligste posisjoner. Samboeren min får det av og til ikke til når vi har sex, og ymter frempå om at det er for at jeg er så åpen og våt at det liksom ikke funker. Dette syns jeg er rart, for jeg kjenner absolutt at han er inni meg. Han er vanlig utrustet, og jeg skulle ikke ønske at han var noe større. Det dette fører til er at han alltid vil ta med bakfra til slutt, for da syns han at det er trangere og lettere å få det til. Jeg har i utgangspunktet ikke noe imot å bli tatt bakfra, men når det blir hver gang er det ikke så gøy. I allefall når han gir meg følelsen av at det er eneste måten han har det bra på. Huff, føler jeg svartmaler han nå, og det er absolutt ikke meningen. For jeg vet at han elsker meg og setter pris på å ha sex med meg. Det er bare det at jeg føler meg litt ekkel av hele dette temaet "for åpen".. Vil så gjerne elske med han innimellom også(føler det er forskjell på å elske og å ha en runde sex, viss dere skjønner?). Og det går jo nesten aldri, for har må liksom få lov til å kjøre ganske hardt på for at det skal funke for han. Huff jeg er bare trist av dette, for jeg vil så gjerne at dette ikke skal bli et tema. Derfor trenger jeg råd!!!!!! Er det noe jeg kan gjøre for at han skal få det bedre? Og er det noe han gjør feil? Gjerne svar fra gutter som kanskje har vært borti noe lignende? Har alltid hatt god selvtillit i senga, og hatt partnere som ikke har fått nok av meg. Og nå føler jeg at jeg ikke strekker til og at han syns jeg er ekkel... Og ja, jeg kniper! Så tror ikke det er det det står på... Hjelp meg!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 hmm..vanskelig dette... Men MÅ han "få det til" hver gang da?? Det er vel ikke utløsningen som egentlig er poenget med å elske ... Det er vel å ha det godt underveis også...for begge!! Personlig liker jeg best å sitte oppå... han sier han kjenner mest da også... men det er jo forskjellig fra person til person. Jeg synes uansett at han av og til kan unne deg å ha sex slik DU vil og sidestille sine egne behov litt. Men den eneste måten å få til det på er å snakke om det. Desverre...
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2007 #3 Skrevet 25. februar 2007 har selv følt det litt sånn innimellom, han har aldri sagt det, men han har en tendenns til å avslutte bakfra, og jeg skjønner hvorfor... Jeg har aldri fått noen indikasjoner på a jeg er vid fra andre snarere tvert i mot,,men jeg merker at nå når jeg er gravid er jeg våtere-videre og det gikk over sist også... Apropos kniping, han blir skikkelig irritert om jeg kniper når vi holder på det liker han ikke :-) Er til og med slappere i "toern" som bare blit besøkt en sjelden gang, men noen blir videre under graviditet. Synes ikke jeg ble noe videre etter fødsel. selv om det var mitt STORE mareritt... Skjønner følesen av utilstrekkelig het liksom men har vel ingen konkrete råd liksom
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 kan jo prøve med knipeøvelser eller kinesike kuler ol. for å stramme opp musklaturen... jeg brukte en periode sånner kuler, endte opp med at sambo ba meg slutte... fikk så bra musklatur at d ble nesten for trangt til han
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Hei, Siden jeg er gutt og har gjort meg endel erfaringer etterhvert, så fikk jeg lyst til å si dette: Noen jenter er våtere enn andre. Mindre friksjon gjør at vi kanskje kjenner mindre og trenger lengre tid. Hvis du ikke har prøvd dette, så sjekk om det funker: Når han tar deg forfra, så legg en finger på hver side av pikken hans og klem forsiktig inn fra hver side mens han glir inn og ut. Det er utrolig deilig og har fungert godt for meg, der hun er ekstra våt. Det er også viktig for dere jenter å trene opp skjedemuskulaturen, ikke bare fordi skjeden strammer mer, men det er mindre problemer med lekkasje senere i livet og ikke minst etter en fødsel. Det er også deilig om du onanerer knappen din mens han tar deg forfra. Bry deg om din egen orgasme litt, så ser han at du også nyter det hele. Hvis du ensidig fokuserer på han, så føler han kanskje at du ikke er helt med selv? Sex er komplisert, men best hvis det nytes uten å tenke for mye på alt annet. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 hvis du føler at du blir for våt kan det væreen ide å stoppe og tørke av seg selv og penis etter en stund..blir mer friksjon da..
Gjest Skrevet 23. april 2007 #7 Skrevet 23. april 2007 hmm det er nok noe han gjør feil.. men har en liten oppskrift hehe som du kan få.. om han så hadde hatt bitteliten sak skulle dette hjulpet så verdt ett forsøk:) Når vi kommer til selve samleiet finnes det noen enkle triks for å forvandle en humpete tur med fare for takras til en deilig opplevelse aka som å flyte på en bølge:) Vet ikke med dere jeg men å få en hard stake kjørt inn i ett med bang bang tannrist og en to tre ferdig er ikke min versjon av ett vellykket samleie. 1. Dette er absolutt det viktigste trikset i boka, istedet for å humpe blid og glad i vei uten tanke for den stakkars jenta som ligger under å lurer på om det er ett jordskjelv så, .. bruk hoftene.. for all del ikke bare bam bam bam rett mot henne, men mer eller mindre vugg mot henne med hoftene slik at det for henne føles ut som om hun flyter på en bølge mot deg og du for din del kommer dypere inn. Dette slår an hos ca alle jenter jeg har snakket med og det kjekke er at om du fikser denne teknikken så har størrelse null å si, jenta vil synes du er noe av det beste hun har opplevd. 2. Kyss er fortsatt ja ja ja!!! pesing mot panna vår er nei nei nei. er du foran så kyss oss på munnen og se oss gjerne inn i øynene innimellom, vis oss at du nyter det du gjør og at du er tent på jenta. Er du bak henne så kyss henne i nakke eller mellom skulderbladene..stryk gjerne hånda flatt og med ett bestemt trykk nedover korsryggen mot rumpa, eller berør klitten når du er bak henne, smett hånden under og stryk forsiktig og jevnt over området:) 3. Doggy... nei altså du er fortsatt ingen hund, regner med at du har forstått det etter den første bloggen, men ett lite triks.. legg den venstre hånden din rett ovenfor rumpa i korsryggen og press nedover med håndbaken ,hold den høyre hånden på den høyre skulderen hennes. du kommer dypere inn og berører g punktet 4. en stilling de fleste jenter vil elske, tunga rett i munnen nå da , skal ikke risikere at du "bommer",det kan ødelegge etthvert samleie når hun roper ut " auuu feil hull!!!",pluss at vel det kan bli ganske vondt for begge to om så skjer:P løft føttene hennes rett opp foran deg så hun kan bøye de over skuldrene dine, løft henne så litt ekstra opp så rumpa vippes litt høyere opp,evt legg en pute halvt under ryggen,halvt under rumpa.. du skal ikke ligge over henne, du skal sitte på knær mens du penetrerer henne.. husk som på en bølge, bruk hofter og kropp slik at dere sammen får en bølgende rytme,du vil da berøre g punktet hennes og bli belønnet med en hevngivenhet du ikke har opplevd før.. evt kan du bøye ene foten hennes så hun ligger med det bøyd opp mot magen, da vil du trenge dypere inn og fortsatt berøre punktet i alle disse stillingene er det ikke bare hun som nyter godt,men også du som vil kjenne mere og komme lengre inn og uansett størrelse vil hun synes du var type " å seriøst han var noe av det beste jeg har hatt" med disse enkle triksene vil jeg tro dere (om dere får de til) vil ha litt av en opplevelse.. tro meg, jeg og flere med meg har erfart det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå