Gå til innhold

endelig mage:) noen fler??


Tre tette!   *07+10+11*

Anbefalte innlegg

nå har jeg endelig fått en rund mage:) men er veldig tidlig ute i forhold til andre.. er bare 10 uker i morgen..men synes detter er kjempe stas å vise fram min nye mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, det var tidlig! Jeg er 9+5 og har ingen som helst antydning til mage ennå. Trodde ikke det kom før en del senere siden livmoren fortsatt ligger skjult nede i bekkenet. Sikker på at det ikke er mye luft og væske som gjør magen litt rund da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+3 å har litt mage, men pga mye luft, men ser kjempe gravid ut, litt kjedligt også, men den forsvinner vell snart=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere når magen viser så tidlig? En er vel nødt for å fortelle det da?? Tenker bare at de fleste kanskje venter til det har gått 12 uker liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er koslig med mage. Det som er "ekkelt" å tenke på er at det som buler ut faktisk er tarmene dine. (Æsj, ikke sant?)

Livmoren ligger fortsatt helt nede i bekkenet, skjult bak skambenet. Men fordi den snart tar opp all plassen der nede blir tarmer, blære og andre involler skyvd oppover og lager på mange en liten bul på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fortalte d til nesten alle jeg kjente m en gang jeg. å da var jeg bare 6 uker på vei. kunne ikke dy meg;:) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei! jeg trodde først at jeg hadde fått mage men det var mye luft helt i starten. Når skal jeg snart begynne på uke 12 og magen har så vidt begynt å bule litt nederst. Har ingen bukser som jeg kan gå med lenger fordi de strammer sånn at jeg får vondt og blir kvalm. Men nå er det vel enkli bare på tide at den kommer for det er jo litt koselig.

 

Uansett... dere kan jo trøste dere med at den kommer uansett før eller siden he he... :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel fått mage jeg.. men det er ikke pga noen baby..hehe :D (er uke 7+1).. så jeg må nok vente noen uker på den berømte gravid magen.. men kan kun bruke få bukser.. får så lett vondt i magen bare antydning til press.. så frem til jeg virkelig ser gravid ut blir det joggebukser på meg :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 9 og har også fått mage. :) Viser ganske godt, litt kjekt, men samtidig vanskelig å skjule. Vil ikke si noe før vi er over de magiske 12 ukene i allefall, men det avslørere seg nok selv snart, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...