Gå til innhold

Dere som holder til ved St Olavs. Hvor lenge måtte dere vente før dere kom i gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg mener at vi ventet 5 mnd før vi kom i gang. Dette var for nesten et år siden. Jeg har hatt 2 frys og er på mitt 3 nå, og har ikke måtte vente for å komme i gang med det.

Takk for svar! Synes å ha hørt om enda ei som venta 5 måneder. Vi tenkte å søke privat også, men hvis det ikke er verre enn 5 måneder så er jo ikke det så alt for lenge. Jeg får be gyn ringe de for å høre hvordan det er nå =)

Hei igjen.

Jeg synes det egentlig gikk utrolig fort, men dette har vel med hvor mange som søker i det aktuelle tidspunkt, ferier osv..

I det private trenger du sikkert ikke vente i det hele tatt..

Uansett må du bare ringe og "mase" litt..De er utrolig hjelpsomme og forståelsesfulle (synes jeg da)

Vi har ikke søkt enda. Resultat på siste hormonprøve får jeg vel torsdag, og håper da at gyn er friskmeldt slik at vi får sent søknad. Gyn snakket om å kanskje ta lap hvis jeg ikke ble gravid med pergo. Vi fikk svar på sædprøven etter jeg var hos gyn, og den var dårlig. Så håper jeg slipper lap nå!!!!

Hadde egentlig bestemt oss for å søke Medicus, men er litt usikre.

Annonse

Ja det er veldig dyrt. Vi har pratet masse om vi skal velge offentig eller privat. Bestemte oss for Medicus, men har tatt opp den diskusjonen igjen. Men regner med at vi ender opp med å sende søknad til medicus. :o)

søkte i midten av november ,fikk svar at det var 6 til 8 månad ventetid ,så kom brev i slutten av jan at vi kunne melde oss til behandling,så jeg behynnte å apraye 13v feb,slaø på ultralyd 16 mars.

så jeg er fornøgd jeg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...