Gå til innhold

Bevegelser i uke 33 (samme som 3. trimester)

Anbefalte innlegg

Kjenner lite spark nå, men veldig mye bevegelser. Snur de seg der inne da? Lurer veldig! Har hørt at noen kan ta tak i en fot osv. Jeg klarer ikke identifisere hva som er hodet eller rumpa. Gjør dere det? Det strammer liksom veldig og jeg kjenner og ser at magen skifter form og det kjennes ut som en "kule" på forskjellige steder i magen (bare et sted av gangen). Kan det være hodet? Når bør hun legge seg riktig vei?

Fortsetter under...

Det høres ut som sånn jeg har det (uke 34), og mi ligger med rumpa i været og hodet ned. Kan godt være hun ligger riktig vei, men det får du jo vite sikkert på neste kontroll går jeg ut fra. Klarte ikke å gjette det selv jeg heller, legen sa det.

Sparkene har gått over til voldsomme bevegelser pga lite plass.

Ej he hatt dei "kraftigaste" sparka/bevegelsanne på øvredel av magen siden begynnelsen av januar..Når ej va med jordmor sist so sa ho at han låg med hode ned.. Å det kjenne ej når han hikka..Da dunka han hode ned i bekkenet.. hehe.. Å bevegelsanne ej kjenne i nedre del av magen e meir forsiktige og kjennes meir ut som kjeting.. Tippa det e hendene.. Men klarer ikkje identifisere om det e foten, eller keet eller ka det e som buler ut av den øvre delen av magen... Lite av disse sprellande sparka, no e det meir å snu litt på sej...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...