Gå til innhold

Stakakrs lillegutt har blitt syk =(


Bussi

Anbefalte innlegg

Han var temmelig sutrete i går kveld, men vi trodde han bare var trøtt. Da han våknet for å få litt pupp i 4-tiden om natta ville han ikke sovne igjen, og jeg merket at han kjentes veldig varm ut, så da sendte jeg mannen min på badet for å sjekke feberen. Stakkars lillegutt hadde 38,8 i feber, og da vi hadde han opp begynte han å kaste opp litt. Er ikke så rart at han ikke har vært helt i humør da nei! Ble heldigvis bedre med en paracet så han fikk sovet resten av natta, og i dag har han bare så vidt over 38 i feber så det blir heldigvis bedre. Måtte egentlig bare syte litt jeg, er ikke noe morsomt når de søte små er syke! =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da. God bedring til lillegutt. Gruer meg til Benjamin blir syk og får feber for første gang. Sikkert ikke koselig i det hele tatt. Håper det går bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma er også syk. Sutret i hele går og ville ikke ha noe å spise.. Har klart å få i henne en del mm da så vi har fått noen tissebleier. Hun har feber og hoster... Hadde i går ca 39 i feber og fikk paracet... I dag er feberen lavere, men øynene er superblanke og tålmodigheten er lik null... Stakkars disse små..

 

God bedring til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så ille..

 

Gruer meg til Ørjan blir syk, man er jo garantert sykdom nå som disse farangene er alle steder.. :o(

 

God bedring til deres søte små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...